czwartek, 16 sierpnia 2012

Kolarze w ciągłym ruchu. Adrian Kucharek trenuje do szosowych mistrzostw świata

źródło: http://www.e-vive.pl
W ramach przygotowań do kolejnych zawodów kolarze grupy 4F E-VIVE trenują indywidualnie i startują w wyścigach. W niedzielę, 12 sierpnia, Adrian Kucharek wygrał w swojej kategorii w Merida Mazovia MTB Matarhon w Orzyszu, a w najbliższy weekend weźmie udział w zawodach Pucharu Polski w Jeleniej Górze. Celem jest jednak udział w Mistrzostwach Świata. Żeńska część zespołu wybiera sie do Wałbrzycha.
Adrian z pucharem Merida Mazovia MTB Marathon, fot. Aleksandra Andrzejewska

Niedzielny występ w Orzyszu był dla Adriana debiutem na najdłuższej trasie tego wyścigu - liczącym 80 km maratonie Giga. - Razem z trenerem zadecydowaliśmy, iż najlepszym pod kątem treningowym będzie dla mnie właśnie ten dystans, czyli Giga. Z uwagi na przygotowania do Górskich Mistrzostw Polski na szosie - powiedział Adrian Kucharek w rozmowie z portalem E- VIVE. 
- Był to dla mnie ciężki wyścig, ponieważ pierwszy raz pokonałem taki dystans. Tempo od startu do mety było bardzo wysokie. Starałem się jechać na wysokich pozycjach, aby nie przegapić żadnego ataku, a mając na uwadze mocny trening do wykonania, nie oszczędzałem się na trasie - dodał zawodnik 4F E-VIVE Racing Team. W starcie najważniejsze było odbycie treningu, a dobry rezultat dał dodatkową satysfakcję i pozwolił zdobyć kolejne trofeum - pamiątkowy puchar widoczny na zdjęciu. 
- Zająłem pierwsze miejsce w kategorii M1 i czwarte miejsce w kategorii Open wyprzedzając utytułowanych zawodników, m.in. Pawła Baranka z MBike Factory Team - dodał Adrian. - Cieszę się z końcowego wyniku, choć muszę przyznać, że ten wyścig bardzo dużo mnie kosztował. Skurcze były pod koniec trasy olbrzymie - dodał. Kolejny występ Adriana to wyścig Pucharu Polski w Jeleniej Górze. Nieoficjalnie mówi się, że ten wyścig to kwalifikacje do Mistrzostw Świata, co sprawia, że będzie to ważny występ zawodnika 4F E-VIVE. Mistrzostwa odbędą się 26 sierpnia tego roku. Monika Żur i Paula Gorycka wezmą najprawdopodobniej udział w etapowym wyścigu szosowym w Wałbrzychu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz