W zakres przedmiotowej inwestycji wchodzi wykonanie przebudowy drogi powiatowej
2636W Morzyczyn Włościański – Kiełczew – Prostyń – Treblinka na odcinku od km 8+746,50 do
km 13+532,80. Początek odcinka znajduje się na granicy pasa drogi z pasem terenu kolejowego.
Koniec odcinka znajduje się na osi obecnej drogi gminnej, dawnego ciągu drogi wojewódzkiej nr
627 w miejscowości Treblinka.
Ze względu na trwające prace związane z przebudową linii kolejowej, przebiegającej poprzecznie do
projektowanego odcinka w m.Prostyń oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w obszarze terenu
kolejowego i w odległości 20 m. od jego granic, w pikietażu roboczym od km 3+652,31 do km
3+761,49, występuje nieciągłość projektowanego odcinka. Zakończenie strefy robót na
projektowanym odcinku znajduje się na krawędzi jezdni drogi gminnej (dawnej drogi wojewódzkiej)
w km. roboczym 8+545,54 (km.drogi 13+532,80). W związku z powyższym faktyczna długość
odcinka podlegającego przebudowie (mierzona do krawędzi istniejącej drogi) wyniesie
4783,80m.
http://www.powiatostrowmaz.pl/files/0/92298/20200917%20Inf%20ponowny%20wyb%20naj%20oferty%20-%20Przebudowa%20drogi%20powiatowej%20nr%202636W%20na%20odcinku%20Prostyn%20-%20Treblinka.pdf
OdpowiedzUsuńW dniu 30 września 2020 roku władze Powiatu Ostrowskiego zawarły umowę z Firmą Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid CZYSTOŚĆ Spółka Jawna z siedzibą w Wołominie na realizację zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2636W na odcinku Prostyń - Treblinka” oraz na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją ww. inwestycji z Panem Włodzimierzem Nowaczykiem prowadzącym działalność pod firmą WŁODZIMIERZ NOWACZYK TWP-MARKETING z siedzibą w Ząbkach.
OdpowiedzUsuńTermin wykonania zadania ustalono na dzień 16 sierpnia 2021 r. Koszt wykonania zadania to kwota 9 500 532,00 zł brutto, natomiast koszt pełnienia Nadzoru Inwestorskiego wynosi 27 000,00 zł brutto. Dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych – 70%. Pomoc finansowa z Gminy Małkinia Górna 15% kosztów kwalifikowanych oraz 50% kosztów poza zakresem.
W ramach zadania wykonana zostanie nawierzchnia z betonu asfaltowego na odcinku o długości 4,77 km i szerokości 5,5 m. Zostanie wykonanych 9 przystanków autobusowych wyposażonych w perony oraz 10 przejść pieszych, w tym 8 z zastosowaniem znaków aktywnych. Przebudowanych zostanie 6 skrzyżowań. Zostanie wybudowanych łącznie 3787,89 mb chodnika. Planuje się także budowę 2692,22 m pobocza po stronie lewej oraz 3069,87 mb pobocza po stronie prawej. Zostaną wykonane zjazdy na działki przyległe oraz obustronne pobocza gruntowe o szerokości min. 1,2 m. Przepusty pod koroną drogi i zjazdami zostaną przebudowane lub wyremontowane. Odwodnienie drogi będzie realizowane za pomocą krytych rowów z drenażem rurą perforowaną oraz poprzez odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych. Przedmiotowy odcinek w wyniku przebudowy uzyska klasę Z (przy pozostawieniu parametrów klasy L).