niedziela, 8 września 2013

Mistrzostwa Polski w Maratonie MTB

Adrian Kucharek (4F Racing Team) trzeci w młodzieżowych MP w maratonie MTB w formule XCM UCI. Wygrał Bartek Wawak przed Piotrem Kurczabem. Mistrzostwa odbyły się w Obiszowie na Dolnym Śląsku.


Mistrzostwa Polski kat Elita i P23 przebiegały na 3 rundach Bike Parku Obiszów na dystansie przybliżony 105 km i względną różnice wzniesień na poziomie +/- 1710 m.
Adrian o wyścigu:


To był niesamowicie ciężki wyścig. Wysokie tempo od samego startu . Trasa jak na maraton bardzo wymagająca, poprowadzona po terenie Bike Parku w Obiszowie. Mieliśmy do pokonania 3 rundy które łącznie dały dystans 100 kilometrów. Przez pierwsze dwie rundy czułem się fantastycznie i często nadawałem ton w mojej grupie jadąc ok. 6-7 pozycji w open. Na trzeciej rundzie, po trzech godzinach ścigania na najwyższych obrotach przyszedł kryzys i bardzo osłabłem przez co srebrny medal odjechał ale udało mi się utrzymać trzecią lokatę do samej mety.
Dziękuje Trenerowi - Andrzejowi Piątkowi za to że przygotował mnie do tej imprezy oraz naszym wszystkim sponsorom z firmą 4F na czele bez której nie byłoby to możliwe.
Jest to mój pierwszy medal zdobyty indywidualnie co bardzo cieszy i motywuje by ten worek z medalami stale się powiększał. To dopiero początek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz