wtorek, 13 maja 2014

Eurowizja 2014

Fotka znaleziona w sieci:

6 komentarzy:

  1. Z pewnością tak by było.
    Obie z Gabrysią, jesteście super laski.
    Natomiast-To Ono z tego Wiednia, przerażenie,katastrofa.
    Ze strachu,wyłączyłem telewizor.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziecko mi się przestraszyło... poważnie

    OdpowiedzUsuń
  3. za rok wyślemy posła Grodzką i wygramy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A Grodzka do unii nie startuje? Tam byłaby doceniona i Polska by zyskała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz poważnie; zastanawiam się co sprawia,że tacy ludzie (jak-To Ono) wygrywają konkurs.
    Muzycznie-przeciętne a może i słabe,więc co broda sukienka.
    Super temat, dla naszych kabaretów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to coś czyli konkurs jest ustawiony to wygrywa. W Europie się zrobił jakiś ruch lobbujący homoseksualizm i to jest dziwne. Ja to nie mam nic do tych ludzi ale niech nie promują homoseksualizmu i niech sobie żyją w ukryciu bo mi to się nie podoba i łamie podstawowe wzorce w ludziach, a głównie w dzieciach.

      Usuń