czwartek, 8 maja 2014

Eurowybory

25 maja (niedziela) odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego. Wybierzemy w całym kraju 51 europarlamentarzystów, w naszym okręgu nr 5 - trzech. Obecnie z naszego okręgu mandaty sprawują: Adam Bielan, Jolanta Hibner i Jarosław Kalinowski. Frekwencja w 2009 roku wyniosła w naszym okręgu 19.74%
OKRĘG WYBORCZY NR 5 obejmuje obszar części województwa mazowieckiego: powiatów - ciechanowskiego, gostynińskiego, mławskiego, płockiego, płońskiego, przasnyskiego, sierpeckiego, sochaczewskiego, żuromińskiego, żyrardowskiego, białobrzeskiego, grójeckiego, kozienickiego, lipskiego, przysuskiego, radomskiego, szydłowieckiego, zwoleńskiego, garwolińskiego, łosickiego, makowskiego, mińskiego, ostrołęckiego, ostrowskiego, pułtuskiego, siedleckiego, sokołowskiego, węgrowskiego, wyszkowskiego oraz miast na prawach powiatu - Płock, Radom, Ostrołęka i Siedlce.

OKRĘG WYBORCZY NR 4 obejmuje obszar części województwa mazowieckiego: m. st. Warszawy oraz powiatów: grodziskiego, legionowskiego, nowodworskiego, otwockiego, piaseczyńskiego, pruszkowskiego, warszawskiego zachodniego i wołomińskiego.
Oto listy kandydatów do Europarlamentu z naszego okręgu nr 5:

Lista nr 1 - Solidarna Polska
1
DORN Ludwik Stanisław
socjolog, zam. Kałęczyn, bezpartyjny
2
STOKŁOSA Radosław
st. operator procesów produkcyjnych, zam.Ludwikowo,członek partii SP
3
ŁOBODA Bogusław
ekonomista, zam. Chlewiska, bezpartyjny
4
SPIŻEWSKA Marzena
przedsiębiorca, zam. Warszawa, członek partii SP 
5
KUREK Roman Jarosław
nauczyciel historii, zam. Ciechanów, członek partii SP
6
NIZIŃSKA Anna
ekonomista, zam. Ostrołęka, bezpartyjny
7
MACIAK Jan Antoni
rolnik sadownik, zam. Julianów, bezpartyjny
8
MIERZEJEWSKA Agnieszka
ekonomista, zam. Białobrzeg Bliższy, bezpartyjny

Lista nr 2 - Ruch Narodowy
1
TUMANOWICZ Witold Sławomir
fundraiser, zam. Warszawa, bezpartyjny
2
CZARNECKI Norman Tomasz
student, zam. Radom, bezpartyjny
3
PIÓRO Tomasz Grzegorz
zarządca nieruchomości, zam. Warszawa, członek partii UPR
4
SAPIJASZKO Joanna Elżbieta
fizjoterapeutka, zam. Warszawa, bezpartyjny
5
GŁOWACKI Piotr
ekonomista, zam. Wyszków, bezpartyjny
6
GOŁAWSKI Zygmunt Michał
emeryt, zam. Siedlce, bezpartyjny
7
SMOSARSKA Dorota
nauczyciel, zam. Ciechanów, bezpartyjny
8
KORZENIEWSKA Magdalena
seo editor, zam. Warszawa, bezpartyjny
9
BONISŁAWSKA Żaneta Magdalena
psycholog, zam. Pruszków, bezpartyjny
10
CZYŻEWSKI Przemysław
prawnik, zam. Ciechanów, bezpartyjny

Lista nr 3 - Sojusz Lewicy Demokratycznej-Unia Pracy
1
KALATA Anna
ekonomista, zam. Płochocin, bezpartyjny, pop. SLD
2
KOSESKI Adam Waldemar
nauczyciel akademicki, zam. Warszawa, bezpartyjny, pop. SLD
3
IWANIAK Ilona
przedsiębiorca, zam. Brwilno, członek partii SLD
4
REJMER Leszek
inspektor ochrony p. poż., zam. Radom, członek partii SLD
5
MALINOWSKA Teresa
nauczyciel, zam. Sierpc, członek partii SLD
6
MIĄSKO Krzysztof
politolog, zam. Mińsk Mazowiecki, członek partii SLD
7
ANDRYCHOWSKI Janusz
przedsiębiorca, zam. Mława, członek partii SLD
8
WOLAŃSKA-TUDEREK Emilia
zarządca nieruchomości, zam. Majdan, członek partii SLD
9
MAKAREWICZ Błażej
student, zam. Pułtusk, członek partii SLD
10
STĄSIEK Zbigniew
nauczyciel, zam. Siedlce, członek partii SLD

Lista nr 4 - Prawo i Sprawiedliwość
1
JASIŃSKI Wojciech Stefan
prawnik, zam. Płock, członek partii PiS
2
GOSIEWSKA Małgorzata Maria
poseł na Sejm RP, zam. Warszawa, członek partii PiS
3
WARGOCKA Teresa Anna
socjolog, zam. Mińsk mazowiecki, członek partii PiS
4
KUŹMIUK Zbigniew Krzysztof
nauczyciel akademicki, zam. Radom, członek partii PiS
5
PIŁKA Marian
historyk, zam. Trąbki, członek partii Prawica Rzeczypospolitej
6
TCHÓRZEWSKI Karol
historyk, zam. Siedlce, członek partii PiS
7
GÓRSKA Agnieszka Beata
ekonomista, zam. Szydłowiec, członek partii PiS
8
CICHOLSKA Anna Ewa
nauczyciel, zam. Regimin, członek partii PiS
9
PŁOCHA Grzegorz
pracownik administracji samorządowej, zam. Ostrołęka, członek partii PiS
10
OLĘDZKA Anna
prawnik, zam. Radziejowice, bezpartyjny

Lista nr 5 - Europa Plus Twój Ruch
1
CELIŃSKI Andrzej Bohdan
socjolog, zam. Warszawa, członek partii PD-demokraci.pl
2
SUSZYŃSKA Krystyna
ekonomista - handlowiec, zam. Radom, członek partii PD-demokraci.pl
3
SAJAK Paweł Ireneusz
logistyk, zam. Żyrardów, członek partii TR
4
WAWER Iwona Kamila
nauczyciel akademicki, zam. Warszawa, bezpartyjny
5
RYFIŃSKI Armand Kamil
ekonomista, zam. Warszawa, członek partii TR
6
NIECKARZ Magdalena
ekonomistka, zam. Dębinki, bezpartyjny
7
MACIEJEC Piotr
menadżer, zam. Mrozy, członek partii TR
8
GALASIEWICZ Katarzyna
archiwistka, zam. Warszawa, bezpartyjny
9
WIECZOREK Grzegorz
ekonomista, zam. Kleszewo, członek partii TR
10
SŁOMKOWSKA Aleksandra
prawnik, zam. Warszawa, bezpartyjny

Lista nr 6 - Polska Razem Jarosława Gowina
1
CZARNECKI Marek Aleksander
adwokat, zam. Łomianki, członek partii PRJG
2
MARKOWSKA-BZDUCHA Ewa Iwona
nauczyciel akademicki, zam. Ślepowron, bezpartyjny
3
FLAKIEWICZ Marcin
inżynier technologii chemicznej , zam. Płock, bezpartyjny
4
KONIECKA-PIEŃKOS Wanda Jadwiga
nauczyciel, zam. Pułtusk, bezpartyjny
5
BIEŃKOWSKI Krzysztof
przedsiębiorca, zam. Przasnysz, bezpartyjny
6
BARAŃSKI Rafał Paweł
urzędnik państwowy, zam. Maków Mazowiecki, członek partii PRJG
7
SZUMIATA Tadeusz
nauczyciel akademicki, zam. Radom, członek partii PRJG
8
STRUDZIŃSKA Joanna Maria
ekonomista, zam. Warszawa, bezpartyjny
9
CIEŚLIK Grażyna Bożena
polityk społeczny, zam. Płock, członek partii PRJG
10
KUKIEŁKA Sylwia
socjolog, zam. Bydgoszcz, bezpartyjny

Lista nr 7 - Nowa Prawica – Janusza Korwin-Mikke
1
SZPANELEWSKI Krzysztof
ekonomista, zam. Warszawa, członek partii KNP
2
ŁAGOWSKI Krystian Ryszard
doradca klienta, zam. Radom, członek partii KNP
3
WYRZYKOWSKI Paweł Stanisław
świecki krzewiciel wiary, zam. Siedlce, członek partii KNP
4
MILEWSKI Andrzej
technik mechanik, zam. Ostrołęka, bezpartyjny
5
SOCHARSKA Hanna
technik mechanik obróbki skrawaniem, zam. Pułtusk, bezpartyjny
6
REDUCH Izabela
księgowa, zam. Mińsk Mazowiecki, członek partii KNP
7
CZAJKA Ewa Jadwiga
pracownik do spraw kredytów, zam. Radom, członek partii KNP
8
MALISZEWSKI Igor Piotr
technik informatyk, zam. Korytów A, bezpartyjny
9
KORWIN-MIKKE Katarzyna Izabela
chemik, zam. Warszawa, bezpartyjny
10
RAJCA Waldemar Jan
przedstawiciel handlowy, zam. Radom, członek partii KNP

Lista nr 8 - Platforma Obywatelska
1
PITERA Julia Teresa
polonista, zam. Warszawa, członek partii  PO
2
KOZŁOWSKI Jacek
geograf, zam. Warszawa, członek partii  PO
3
RUSINOWSKA Beata Małgorzata
pedagog, zam. Żyrardów, członek partii  PO
4
ŁUCZYCKI Andrzej
urzędnik, zam. Radom, członek partii  PO
5
BERENT Przemysław
menedżer, zam. Płock, członek partii  PO
6
KIELEWICZ-KACZYŃSKA Magdalena
nauczycielka, zam. Laskowiec, członek partii  PO
7
KRZEMIŃSKI Adam
pracownik samorządowy, zam. Ciechanów, członek partii  PO
8
MICHALSKA-WILK Marta Ewelina
prawnik, zam. Radom, członek partii  PO
9
KORDECKI Marek
ekonomista, zam. Siedlce, członek partii  PO
10
LANC Elżbieta
nauczyciel, zam. Sadowne, członek partii  PO

Lista nr 9 - Polskie Stronnictwo Ludowe
1
KALINOWSKI Jarosław
rolnik, zam. Jackowo Górne, członek partii PSL
2
ORZEŁOWSKA Janina Ewa
ekonomista, zam. Siedlce, członek partii PSL
3
STRUZIK Adam Krzysztof
lekarz, zam. Płock, członek partii PSL
4
UCHMAN Marcin
urzędnik samorządowy, zam. Cegłów, członek partii PSL
5
PACHOLCZAK Bożenna Teresa
ekonomistka, zam. Skaryszew, członek partii PSL
6
KRAWCZYK Wiesława
technolog żywienia i żywności, zam. Przasnysz, członek partii PSL
7
PRZYBYTNIAK Leszek Janusz
ogrodnik, zam. Uleniec, członek partii PSL
8
ORLIŃSKI Mirosław Adam
prawnik, zam. Sochaczew, członek partii PSL
9
GRABOWSKA Anna
nauczyciel, zam. Czerwin, bezpartyjny
10
KOSIŃSKI Krzysztof
prawnik, zam. Grzybowo, członek partii PSL



118 komentarzy:

  1. 1

    PITERA Julia Teresa

    polonista, zam. Warszawa, członek partii PO

    NIE GŁOSOWAĆ


    3

    STRUZIK Adam Krzysztof

    lekarz, zam. Płock, członek partii PSL


    NIE GŁOSOWAĆ

    2

    GOSIEWSKA Małgorzata Maria

    poseł na Sejm RP, zam. Warszawa, członek partii PiS

    NIE GŁOSOWAĆ


    1

    KALATA Anna

    ekonomista, zam. Płochocin, bezpartyjny, pop. SLD

    NIE GŁOSOWAĆ


    1

    DORN Ludwik Stanisław

    socjolog, zam. Kałęczyn, bezpartyjny
    2

    STOKŁOSA Radosław

    st. operator procesów produkcyjnych, zam.Ludwikowo,członek partii SP


    NIE GŁOSOWAĆ

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie głosować na socjalistów z PO, PIS, SLD, TW Europa+, PSL, SP, PR.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kogo mam głosować jest moją osobistą sprawą i żaden parch nie będzie mi wskazywał na kogo mam głosować, a na kogo nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mocne i kulturalne miałeś wejście. Stąd wnioskuję że jesteś jednym z tych kulturalnych, co wzorem swojego lidera biegają z lateksowym sobowtórem w garści. Brawo.

      Usuń
  4. Ja to wogle się zastanawiam czy iść głosować. Ostatnim czasem rząd nakecił filmiki propagandowe o UE i myśli, że wszystko jest takie kolorowe. Na razie to my czyli nasi politycy korzystają tylko z ryby i nic więcej. Zostało ostatnie 7 lat i jak dalej będziemy tylko ryby zbierać, a wędkę odkładać to nic z tego nie będzie. Zobaczycie za 7 lat jak kasa sięs kończy i nie będzie już propagandy co wtedy nasi zasrani politycy zrobia?
    To będzie wtedy prawdziwa szkoła przetrwania bo już nie będzie sztucznego podciągania do przodu bo kasy z UE brak.

    Może tylko w gminie Małkinia dadzą rade bo tu nie korzystają ze środków UE więc i tak przetrwają i będą w takiej stagnacji jak teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zagłosuj na Ruch Narodowy. Nie doją kasy z budżetu państwa, bo są stowarzyszeniem i pokrywają wszystko z własnej kieszeni i z darowizn.

      Usuń
  5. Jak nie wiecie na kogo głosować to zapytajcie się google: "Na kogo głosować?" Pierwsza wynik daje jednoznaczną odpowiedź niezdecydowanym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Facet z brodą, któremu wydaje się, że jest kobietą, wygrał konkurs Eurowizji. Ciekawe jakby mu się wydawało, że jest koniem, to ,,nowoczesna" lewica" też by mu przytaknęła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalezione na facebooku:
      Środa:
      "-Cycki to średniowiecze, zacofanie, dzielenie zapałek na czworo i biedaszyby. Baba z brodą to nowoczesność, postęp, rozwój i świetlana przyszłość.
      Socjolog (nazwiska nie dosłyszałem i teraz nie wiem, co wyryć na pomniku):
      -Bez przesady. W średniowieczu baby z brodą pełniły tę samą funkcję co teraz. Też obwoziło się je po jarmarkach ku uciesze gawiedzi."
      Czyli już jest odpowiedź naszej światłej lewicy za pośrednictwem p. Środy.

      Usuń
    2. Ja powiem tak: Polska powinna zrezygnować w ramach protestu z udziału w tym cyrku...!!!!!!!!

      Usuń
  7. Ja cały czas wierzę w mądrość Polaków i, że te wszystkie "jedynki" niezależnie od opcji politycznych potraktują na listach, jako persona non grata a już w szczególności jedynkę w okręgu lubelskim niejakiego "spadochroniarza" Kamińskiego skaczącego w polityce z krzaczka na krzaczek tylko i wyłącznie po mamonę. Mam nadzieję, że Polacy mają dość buty, arogancji uprawianych przez polityków tego pokroju a na jedynkach są tylko tacy lub tacy jak były piłkarz, który nic nie wie o porozumieniu z Kioto i który z krajów jest obecnie prezydencją w UE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwi Politycy to byli w I RP, a nie teraz

      Usuń
    2. W drugiej RP też. Zarówno w sejmie jak i w samorządzie. Po śmierci Piłsudskiego dużo się zmieniło na gorsze a teraz jest to po wielokroć kultywowane. Obecne partie polityczne składają się praktyczne z samego ścierwa (bez różnicy czy koalicja czy opozycja), którym przyświeca skok na kasę i to zarówno w sejmie jak i w samorządzie.

      Usuń
  8. To chyba działa tak, że jedynka przechodzi niezależnie od tego ile głosów dostała. Liczy się ile głosów było na partię i ile miejsc dostanie w parlamencie. Wtedy biorą po kolei z pierwszych z listy. Czy tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw lista musi dostać odpowiednią liczbę głosów, a przechodzi osoba (albo osoby) z listy, która ma najwięcej głosów

      Usuń
    2. W podziale mandatów uwzględnia się wyłącznie listy kandydatów tych komitetów wyborczych, które otrzymały co najmniej 5 % ważnych głosów w skali kraju

      Usuń
    3. Głupi system ponieważ osoby pozostałe to tylko jelenie do przyciągania głosów !!!!!!!!

      Usuń
    4. Dlatego nie głosuję na jedynki

      Usuń
    5. Czy jest taka opcja, że wygrywa 1 danej partii, a ona nie wchodzi tylko wchodzi powiedzmy 2?

      Usuń
  9. Proszę przeczytać przed przed dokonaniem wyboru. Ja też chcę żyć w normalnym kraju, a nie w kraju w którym rządzą socjalistyczne partie, które prawie się od siebie nie różnią.
    http://wmeritum.pl/24-letni-doktor-nauk-matematycznych-chce-zyc-normalnym-kraju/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś Korwin miał ciekawe poglądy na różne tematy. Stwierdzał, że należy znieść podatek dochodowy a podnieść VAT. Chciał, aby podatek służył utrzymaniu służb specjalnych, wojska, policji i administracji. Wydatki na administrację chciał radykalnie zredukować, a na pozostałe zwiększyć choćby 50%. Ostatnio jednak, gdy go słuchałem jak mówił, że więźniowie w Auszwitz mieli lepiej niż ludzie teraz, bo mieli na czas podane choćby jedzenie i wypłatę, to stwierdziłem, że z jego głową coś nie tak
      – Ludzie pracujący w obozie w Oświęcimiu bardzo by się cieszyli, gdyby mogli zawierać umowy śmieciowe, a nie pracować na umowach standardowych. Zapewniających gwarantowane wyżywienie, gwarantowane godziny pracy... – mówił Korwin-Mikke.
      Kto miał zagwarantowane wyżywienie? – spytała zszokowana dziennikarka. – Więźniowie w obozie! Codziennie trzy razy im wydawano wyżywienie! Mieli stałe godziny pracy i pewność zatrudnienia – brnął Korwin-Mikke.

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=7CTa_WquEOU

      Usuń
    3. A i taki sarkazm JKM: "dla dżentelmena większa hańba to picie wina z gwinta niż zgwałcenie kelnerki"

      Usuń
    4. Ja odniosłem podobne wrażenie. Jeszcze była akcja z tym dzieckiem nie pełnosprawnym to też mu nie pomogło. Zadaje sobie takie pytanie czy on specjalnie takie kontrowersje robi czy ma coś z głową.

      Ja się nie będę zaskoczony jak oni wejdą do PE. Wczoraj w tvn24 nawet Marcinkiewicz gadał, że ludzie wolności głosowali na Palikota teraz nie widząc efektów zagłosują na Mikke.

      Z pewnego punktu polityki Korwin powinien wejść do naszego parlamentu byłby on dobra przeciwwagą dla Macierewicza.

      Usuń
    5. A ja zrozumiałem Korwina i choć porównanie z obozem może nie było roztropne, to miało być w zamierzeniu kontrą w adwersarza, który prezentuje skrajnie socjalistyczne poglądy. I stąd skojarzenie Korwina ze skrajnie socjalistycznymi Niemcami Hitlera. Właśnie socjalizm prowadzi nas do tego że o wszystkim będzie decydowało państwo. Za nas zrobi wszytko, wie lepiej co nam potrzeba. Wytyczy nam godziny pracy, godziny posiłków, rodzaj posiłków i inne bzdury socjalne. Już państwo wie lepiej jak wychowywać nasze dzieci. To skrajność, ale w tym kierunku idzie UE i politycy typu Ikonowicza.
      I tak jest z większością wypowiedzi Prezesa KNP. A że nie jest politykiem w rozumieniu III RP, to uważa że nie trzeba manipulować aby wygrać. Wygrywa cynik i hochsztapler.

      Usuń
    6. I jeszcze jeden wpis dla karmiących się papką mediów
      http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/183582#.U3If5ChpuSd

      I tak można dementować w kółko "kontrowersyjne" wypowiedzi Korwina.

      Usuń
    7. Ja też uważam, że lepiej wydałbym pieniądze niż państwo, które zabiera mi tyle podatków, mało co oferując za to. Przykładowo jeszcze: zakład opłaca mi prywatną opiekę medyczną, a ja mimo, że praktycznie nie korzystam z państwowej służby zdrowia, to jeszcze za to płacę podatek

      Usuń
    8. I dlatego warto zagłosować na kogoś innego niż te pseudo proobywatelskie partie, które obecnie trzymają władzę. Niech się coś zacznie zmieniać na dobre. Szlak mnie trafia jak czytam że Polakom państwo więcej zabiera z wynagrodzenia niż Brytyjczykom. Co to jest za system? Dla kogo?

      Usuń
    9. Bardzo mi się podoba określenie naszych "prawicowych" partii - pobożni socjaliści. Trafne.

      Usuń
    10. Wielka Brytania podnosi kwotę wolną od podatku do 10 tys. funtów - dzięki temu aż 3 miliony Brytyjczyków nie zapłaci podatku dochodowego. W Polsce kwota wolna od podatku wynosi 3091 zł, czyli ok. 600 funtów. Po raz ostatni podniesiono ją w 2009 roku dokładnie o 2 zł. Słownie - dwa złote.

      Usuń
    11. Średnia roczna pensja brytyjskich pracowników wynosi 26,2 tys. funtów (136 tys. zł). Natomiast stawka godzinowa – 12,62 funta (66 zł).

      Usuń
    12. Panie radny nie porównujmy UK do Polandi ponieważ tam mają takie City, że jakby było o połowę mniejsze w Polandi to też byśmy mieli mega manewry na podatkach. Oni kalkulują pewne swery życia i wolą tam stracić ale gdzieś indziej odrobić. Dlaczego do UK bojkotuje podatek od przepływów finansowych? Dlatego, że straci na tym najwięcej. Jak Pan wie to w UK mieści się największa finansiera w Europie, a w Polandi tylko montownie za "1200"

      Jak w Polandi byśmy zarabiali te 1800-2000 min to niech nie będzie wogle zwolnienia z podatku. Ja jestem na TAK.

      Usuń
  10. Głosować można tylko na jedną listę kandydatów. Stawiamy znak „x” w kratce z lewej strony obok nazwiska jednego z kandydatów. Postawienie znaku „x” w kratce obok nazwisk kandydatów z różnych list, lub niepostawienie znaku „x” w żadnej kratce powoduje nieważność głosu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mimo tego, że jestem członkiem partii politycznej, to od dawna uważam, że żadna z obecnych diametralnie nic nie zmieni, a tym bardziej nie poprawi. Dlatego też zawsze w wyborach oceniałem jedynie własną sympatię do osób oraz poziom kultury politycznej, nic więcej. I w zasadzie to jedyne dla mnie kryterium wyboru podczas głosowania.
    Korwina-Mikke uważam osobiście za niepotrzebny i nieszkodliwy folklor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego powinno sie głosować na osoby, które się zna. Ja osobiście jestem zwolennikiem JOW - jednomandatowych okręgów wyborczych. Jednostką podstawową powinien być powiat, których mamy 314. W w bardzo dużych miastach powinno być kilka JOW-ów. Także mogłoby zostać 460 posłów, a Senat należałoby zlikwidować. I głosować powinno się tylko na osoby zameldowane w danym okręgu a nie na spadochroniarzy.

      Usuń
    2. a PiS jest zdecydowanie przeciwny, ciekawe czemu? Wymuśmy JOW-y na partyjnym betonie. Okaże się, kto nie boi się weryfikacji w "terenie".

      Usuń
  12. Do Kucharza; przyznajesz się że jesteś członkiem partii,zarazem twierdzisz iż żadna z obecnych
    nic nie zmieni i nie poprawi.To zapewne masz na myśli i tą swoją, więc?
    Korwin-tak to folklor ale potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  13. JKM chce zlikwidować wszelką pomoc dla rolnictwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruch Narodowy o rolnictwie

      https://www.youtube.com/watch?v=vT7qp1ikUis

      Usuń
    2. Po części ma racje ponieważ rodzi to patologie tylko przygotujcie się na to, że za ziemniaki nie będziecie płacili po 1 zł/kg ale po 4 zł.

      Usuń
  14. Takie podejście do głosowania jakie ma Kucharz to jest ignorancja polityczna i brak odpowiedzialności za kraj. Jeżeli nie masz złudzeń że żadna partia nic nie zmieni to po co na nie głosujesz. W naszej ordynacji de facto głosujesz na listę a nie na osobę. Jak będą JOW to co innego. Będąc w partii politycznej może znasz osoby ze swojego otoczenia politycznego które posiadają kulturę polityczną. Ja osobiście nie znam takich osób, a medialny przekaz jest zakłamany. A w dzisiejszych realiach trzeba szukać innych rozwiązań, a tymi innymi rozwiązaniami są KNP i Ruch Narodowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dlatego powinno sie głosować na osoby, które się zna. Ja osobiście jestem zwolennikiem JOW - jednomandatowych okręgów wyborczych. Jednostką podstawową powinien być powiat, których mamy 314. W w bardzo dużych miastach powinno być kilka JOW-ów. Także mogłoby zostać 460 posłów, a Senat należałoby zlikwidować. I głosować powinno się tylko na osoby zameldowane w danym okręgu a nie na spadochroniarzy. "
    POPIERAM!

    OdpowiedzUsuń
  16. No i co z tego skoro JOW nie ma! Na razie jest jak jest i trzeba zagłosować na listę/kandydata. Nasze"elyty" polityczne są przeciw, ale są za braniem kasy z naszych podatków. A KNP i RN finansują się z datków i darowizn. Czasu antenowego jak na lekarstwo a media głównego nurtu z Korwina robią oszołoma a z narodowców faszystów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy ma swoje poglądy i każdy może głosować na kogo chce. Ważne aby w ogóle zagłosował

    OdpowiedzUsuń
  18. Aby tylko zagłosować-to błąd p.Andrzeju.
    Trzeba być świadomym, kogo się wybiera.Ordynacja jest taka a nie inna.
    Większość społeczeństwa,nie pójdzie na wybory,mają dość tych twarzy.
    Ile można patrzeć na dziadka; Zycha, Kutza i wielu innych.
    Ci co nie głosują - to też głosują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto oglądał dziś po Wiadomościach program w TVP INFO z Cejrowskim? Jak nie oglądaliście polecam obejrzeć powtórkę lub nagranie w internecie. Gość konkretnie gada co o tej całej UE myśli i wypunktował redaktora jak mało kto hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cejrowski: Jest wpisane do konstytucji, że komunizmu nie wolno promować, a komuniści cały czas w parlamencie. Jaruzelski ciągle nie jest odesłany do Rosji. Przedstawiciele zbrodniczego systemu powinni być po 89 roku wycofani z obiegu publicznego i nie powinno się tworzyć kolejnych przepoczwarzeń i partii. Każdy, kto był w PZPR nie powinien piastować funkcji publicznych, bo zdradził Ojczyznę zapisując się do PZPR. Po 10 latach w Unii co? Nie można wędzoną kiełbasą handlować, bo się zrobiła niezdrowa.

      Usuń
    2. Całość: http://wpolityce.pl/polityka/195540-cejrowski-jest-wpisane-do-konstytucji-ze-komunizmu-nie-wolno-promowac-a-komunisci-caly-czas-w-parlamencie-jaruzelski-ciagle-nie-jest-odeslany-do-rosji

      Usuń
    3. promowania głupoty tego typa też powinno się zabronić.

      Usuń
    4. Piszesz o p. Kraśko.

      Usuń
  20. P,Andrzeju,obawiam się iż Pański wysiłek w dekomunizację,nie będzie skuteczny.
    Już od brygadzisty,byli ludzie werbowani,do PZPR. Dyrektor,prezes,rektor,naczelnik-to obowiązek.
    A tzw, służby mundurowe itd. Była gruba kreska,coś to znaczyło.Ten który obiecał
    drugą Japonię,sam swoje papiery prostował. To wszystko są kolesie.
    Może kilkoro w Pisie,można by wykluczyć.
    Oni znów,mają odchyłki w stronę nieustannej modlitwy,bronią się osłaniając się krzyżem.
    Ja oczywiście, nie głosuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jasne że jeden człowiek nie zmieni swoim głosem obecnego stanu, tym bardziej że inni nawet się nie wybiera na głosowanie.
      Co do dekomunizacji to w 100% zgadzam się z Cejrowskim i jeszcze dodam że obecni politycy zasiadający w parlamencie i kandydujący, są moralnie odpowiedzialny za ten stan i nie powinno się na nich głosować. Powinni odejść w niebyt polityczny. Niech nas już nie dręczą.

      Usuń
    2. Jak ktoś chciał mieć lepiej kosztem innych, to był w PZPR lub donosił. Jednak była duża cześć, która nie ulegała takim pokusom

      Usuń
  21. Trochę prawdy o UE
    http://www.youtube.com/watch?v=c3TQ7oipd_s

    OdpowiedzUsuń
  22. Polska Anno Domini 1981: Idzie butny Solidaruch z ciepłego mieszkania i mający stałą, dobrze płatną pracę i płacę. Dzieci za darmo, co rok wyjeżdżają na kolonie i mają zapewnioną bezpłatną opiekę medyczną w szkole. Ale nasz „Solidaruch” drze mordę "Na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści" i wali kamieniami w zomowców aż wióry lecą.

    Polska Anno Domini 2014: Ze spuszczoną głową powoli idzie biedny emeryt Solidaruch w niedoli, z groszową rentą i emeryturą, stać go tylko na podłe żarcie i nie ma na wykupienie lekarstw, do lekarza się dostanie jak wygra "los" na loterii, a jego dzieci tyrają na gospodarki bogatych graczy w UE, np. podcierając tyłki niemieckim staruchom. W obrońców demokracji III RP nie wali kamieniami, bo dostałby kulą z broni gładko lufowej i nazwaliby dziada kibolem zadymiarzem i posadzili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bzdury. Ignorancja historyczne i polityczna. Śmierdzi tu sentymentem za komuną.

      Usuń
    2. Do anonima z 18:39
      Kiedyś płaca była kiepska, na choćby malucha trzeba było pracować trzy lata. Zarabiałem 20-30 dolarów i jak człowiek wchodził do Pewexu, to tylko pooglądać, bo same spodnie kosztowały 10-20 $. I wtedy zomowcy i milicja to bili jak diabli, często zabijali jak choćby były, nieżyjący już komendant z Małkini i nic za to nie mieli. Problem jednak dotyczy tych co zarabiają minimalną pensję (przynajmniej oficjalnie), dostaną minimalną emeryturę, która obecnie wynosi 831,15 zł.

      Usuń
    3. W dodatku 1981 bardzo źle mi się kojarzy. Wszędzie kolejki, kartki na wszystko, pod koniec roku agent moskiewski wprowadza stan wojenny. A ja aby zdawać egzaminy do Technikum w Pułtusku musiałem dostać przepustkę, bo przejeżdżałem przez trzy województwa. Wszędzie kontrola i zomowcy z pałami. Koszmar.
      Porażką obecnych czasów jest to, że takiego Jaruzela czy Kiszczaka trzeba jeszcze utrzymywać. Niech ich Moskwa utrzymuje i trzyma na Łubiance, bo to dla nich pracowali

      Usuń
    4. To czemu Pan nie odda dyplomu ukończenia komunistycznego Technikum i nie zaczyna edukacji od nowa? A z czyich pieniędzy utrzymywał się pseudo rząd na uchodźctwie? Wspaniali przyjaciele Anglicy ich sponsorowali? Jak ksiądz w Łomży po pijaku zabił samochodem chłopca, to cisza, a jak były milicjant, to wielkie aj waj. Czy w tych "złych" dla Pana czasach dostał Pan pałą za nic?. Trzeba umieć oddzielić zboże od plew. Cóż, że nie ma kolejek, są za to puste portfele. Panu jako związkowcowi z S jest dziś OK, ale jakby Pana zwolnili z pracy zmienił by Pan zdanie. Żeby ten nazwany przez Pana agent moskiewski nie wprowadził stanu wojennego dziś by Pan nie mógł wieszać psów na nim i pisać co ślina na język przyniesie, np. że były kartki na wszystko bo to nie prawda.Trzeba być obiektywnym i rzetelnie oceniać fakty. Zarówno minione jak i obecne czasy miały złe i dobre strony.

      Usuń
    5. Kucharek jaki Ty jesteś nie obiektywny. Wziąłeś się za ocenę socjalizmu który był w czasach poza tobą.I tak walisz pod publiczkę myślisz że wybory tym wygrasz.Zresztą sam napisałeś że w tej kadencji nie będziesz kandydował.Liczyć należy że słowa dotrzymasz.

      Usuń
    6. To co dlatego, że urodziłem się w komunie, to mam się może poddać eutanazji. Na ,,S" to płacę ze swoich składek. W dodatku za tego dobrodzieja Jaruzela jakbym coś takiego napisał, to poszedłbym siedzieć, obrońco komuny. Wiadomo, że nic nie ma czarno-białego tylko w różnych odcieniach. Były rzeczy dobre i złe, ale nie było wolności. Każdy czy to ksiądz czy milicjant, czy zwykły człowiek powinien być za złe rzeczy skazany.

      Usuń
    7. Przydałoby się więcej kindersztuby i szacunku dla starszych. Ten tzw. przez Pana "Jaruzel" przeszedł szlak bojowy, a pańscy idole cóż takie zrobili w swoim życiu, a jakie Waść masz zasługi w walce o wolność?. Na jakiej podstawie Pan raczy sądzić, że ktoś jest obrońcą komuny?. Dlatego, że się z Panem nie zgadza.?. Żyjemy przecież w wolnym kraju i nikt nie może mnie pozbawić prawa do własne zdania i własnych poglądów. Czy wszyscy mają myśleć tak jak Pan i prezes JK?. Przecież nikt Pana nie nazywa np. "obrońca pieniaczy". A więc nie czyń drugiemu, co Tobie niemiłe. Tematu płaconych przez Pana składek nikt tu nie poruszał, więc dziwi mnie Pana wpis na ten temat.

      Usuń
    8. Na szacunek trzeba zasłużyć, a agent GRU na niego na pewno nie zasługuje

      Usuń
    9. "Jan Paweł II nazwał Jaruzelskiego patriotą"
      Wtorek, 16 września 2008 (09:59)
      Eurodeputowany włoskiej centroprawicy i dziennikarz Jas Gawronski napisał w liście, opublikowanym we wtorek w "Corriere della Sera", że Jan Paweł II uważał Wojciecha Jaruzelskiego za patriotę.
      Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/swiat/news-jan-pawel-ii-nazwal-jaruzelskiego-patriota,nId,846513?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

      Usuń
    10. Ali Agcy też wybaczył. Każdy ma swoje zdanie na ten temat, ja swoje podtrzymuję. A do ,,Ś" każdy może się zapisać

      Usuń
    11. Kucharek jaki Ty jesteś nie obiektywny. Wziąłeś się za ocenę socjalizmu który był w czasach poza tobą.I tak walisz pod publiczkę myślisz że wybory tym wygrasz.Zresztą sam napisałeś że w tej kadencji nie będziesz kandydował.Liczyć należy że słowa dotrzymasz.

      Usuń
    12. Już raz na ten temat pisałem, a mówię o socjalizmie, który pamiętam 1975-1989. Chyba bardzo kogoś boli, że jestem radnym skoro kolejny raz to pisze

      Usuń
    13. Mnie nawet na odpowiednika maluch po 3 latach pracy nie stać co najwyżej na jakąś starą skorupe przyciągniętą od Niemaca, który chce złapać pare groszy zamiast ze złomować. Panie radny głupoty Pan opisujesz. Dziś w Polsat News oglądałem Kukiza i on gada prawdziwe rzeczy, że nie trzeba zmieniać z takiej parti na taką czy na inną tylko trzeba zmienić SYSTEM bo ten to jest robienie w Balona ludzi.

      Politycy mają tylko koryto i część koryta ma stałą obsadę i tylko w części koryta dokonywana jest zmiana przez nas jeleni politycznych.

      Usuń
    14. No właśnie trzeba zmienić system, ale aby tego dokonać trzeba być w partii, która tak jak Orban na Węgrzech wygra wybory, zmienić konstytucję itd.. Ja też jeżdżę starym niemieckim autem. Mam trzech dorosłych synów i przez te wszystkie lata państwo nawet grosza rodzinnego mi nie dało, tylko bierze podatki mało dając w zamian. Tak jak Kukiz tez jestem zwolennikiem JOW

      Usuń
  23. Ano; z 08;35 Super Super,podpisuję się pod Twoim wpisem.
    Ocena jest bezbłędna - Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo lewaki i komuszki trzymają się mocno w okolicy. To są właśnie owoce republiki okrągłego stołu. Gdyby zrobiono to o czym mówił Cejrowski nie było apologetów Jaruzela. Ilu ludzi jeszcze musieliby komuniści zabić i wsadzić do wiezień by ludzie w Polsce nie pochwalali tego systemu? Jeszcze ze 100 tys? Zawsze znajdzie się chyba grupka która będzie pochwalała ten system ponieważ brała z niego profity pełnymi garściami, część z sentymentu za minionymi latami i koniunkturaliści którzy doskonale odnaleźli się w III RP.

    OdpowiedzUsuń
  25. Otrzymanie mieszkania w Małkini,pracując kilka lat przy eternicie-nazywasz przywilejem tak?
    Pracując na budowach,gdzie np;"warszawiak nie rwał się do tej pracy i po dziesięciu latach
    otrzymał mieszkanie-nazywasz przywilejem tak? Kolejarze górnicy i wielu innych.
    Ci ludzie nie należeli do PZPR, jedynie co - tyrali tam gdzie inni nie chcieli.
    Komuszki lewaki- jak śmiesz nazwać w ten sposób. Dziś to emeryci i renciści za 1200 zł.
    Ubliżasz tym ludziom a jest taki wielu,nie tylko w Małkini.
    A nie boli Cię to,iż tam na górce, komuszek z solidaruchem,poklepują się wzajemnie ?
    Emeryt całe życie bezpartyjny- zapewne do młodszego anonima z 15:16.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrona komuny i Jaruzelskiego dlatego że za ciężką pracę ktoś otrzymał mieszkanie jest niedorzeczna. To komuna zgotowała wam ten los że ciężko pracowaliście przy eternicie, że z kolejarzy (powszechnie szanowanych) zrobiono nieudaczników, a do górnictwa w latach 50-60 zaganiano siłą w ramach służby wojskowej. Czy w krajach zachodnich robotnicy nie mieli gdzie mieszkać, czy po przepracowaniu wielu lat w ciężkim zawodzie dzisiaj ten emeryt nie ma na leki? Nasi emeryci kolejarze, górnicy, hutnicy nie mają, ale za to oprawca z UB czy SB ma. I to sporo. Zawdzięczasz ten stan również obecnym politykom. To układ solidarności (opcja lewicowa w postaci Mazowieckiego, Geremka, Michnika, Kuronia, Modzelewskiego) z innymi lewakami (komunistami z Kiszczakiem, Jaruzelskim, Urbanem, Cioskiem, Kwaśniewskim) doprowadził do tego że życie emerytów wygląda tak jak wygląda a jedynym ich dobrym wspomnieniem jest otrzymanie mieszkania. Dzisiaj nasze "elyty" świętują 25 lat wolnej Polski. To jest 25 lat upokorzeń dla takich jak ty, a ostanie 10 to jest jazda w dół. Dzisiaj powinno się świętować 25 lat nierozliczenia komunizmu a nie 25 lat wolnej Polski.

      Usuń
  26. Akurat ja go nie bronię,to nie znaczy,że wsadził bym go do paki. Wiele spraw do dziś,
    jest nie wyjaśnionych. Po wyborach w 89r cieszyłem się jak dziecko no i co?
    Następnie,oddałem głos na elektryka no i co? Dziś jestem emerytem i patrzę z troską
    o młodych. Nie ulegnę propagandzie tzw;wolności-mediów (jest to bzdura)
    Wiesz ja się nie skarżę, nie byłem bity ale nikt mnie nie głaskał.
    Dziś aby mieć własne mieszkanie, trzeba wyjechać (co nie na każdego czekają)
    albo w kraju coś ukraść. Czasy miały być lepsze i są ale tylko dla małej części.
    A jeżeli pewne fakty z przeszłości,wspominam pozytywnie,
    to nie znaczy że popieram komunizm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości spraw się zgadzam

      Usuń
    2. Biuletyn Komendy Głównej Armii Krajowej z 1943 roku : "Każdy Polak – robotnik, chłop czy inteligent – który ulega propagandzie komunistycznej, który współpracuje w najmniejszej mierze z komunistami – staje się zdrajcą takim samym, jakim jest volksdeutsch (...) Polak nie może być komunistą, bo przestaje być Polakiem"

      Usuń
    3. A tego nie wiedziałem. Ciekawe

      Usuń
    4. O tym też Pan nie wiedział?
      Romuald Adam Rajs, właśc. Rais lub Reiss, ps. „Bury” (ur. 30 listopada 1913 w Jabłonce, zm. 30 grudnia 1950 w Białymstoku) – polski żołnierz ZWZ-AK, (dowódca 1 Kompanii Szturmowej 3 Wileńskiej Brygady AK (1944), dowódca II szwadronu 5. Wileńskiej Brygady AK (1945) i Narodowego Zjednoczenia Wojskowego (dowódca 3 Brygady Wileńskiej NZW).
      Według ustaleń śledztwa IPN Rajs pozostaje odpowiedzialny za powojenne pacyfikacje kilku wsi i zabójstwo kilkudziesięciu osób cywilnych.
      Pacyfikacje dokonane przez oddział "Burego" upamiętniono na odsłoniętym w 2012 roku pomniku prawosławnych mieszkańców Białostocczyzny zabitych i zaginionych w latach 1939-1956 przy cerkwi Świętego Ducha w Białymstoku, wymieniając obydwie miejscowości wśród tych, w których w wymienionym okresie tragicznie ginęli wyznawcy prawosławia.
      Więcej o tych „prawdziwych Polakach bez skazy” można poczytać na:
      http://www.sadistic.pl/zolnierze-wykleci-vt224241.htm?highlight=odlew&start=0

      Usuń
    5. Ten wpis z w/w strony dyskwalifikuje całość:
      Tak zwani żołnierze wyklęci - gdy już nie byli w stanie kolaborować z hitlerowcami w zwalczaniu ruchu komunistycznego - zaczęli robić to samodzielnie, poświęcając się bez reszty terroryzmowi, zamachom i bestialskim poczynaniom.
      Musiał to pisać jakiś potomek komuchów

      Usuń
    6. Skoro wg. Pana napisał to "potomek komuchów", do których Pan pała taką nienawiści, tech Pan wyzbędzie się wszystkiego co w Pana dotychczasowym życiu ma związek z tzw. komuną. Skoro bez żadnych podstaw coś i kogoś Pan dyskwalifikuje, to niech Pan to rzeczowo i prawdziwie uzasadni. A czy Pan tak do końca jest wiarygodny? skoro niejednokrotnie wstrzymywał się od głosu na RG bo tematy były dla Pana niewygodne. Przekonamy się przy najbliższych wyborach do RG. I jeszcze jedno, co według Pana znaczy słowo komuch, którym tak często Pan szafuje. Może to jakiś uraz z dzieciństwa.

      Usuń
    7. Do Anonimowego z 23 maja 2014 07:12.
      Oczywiście życie w tym czasie nie było czarno białe i człowiek podejmował różne decyzje. Raz ich wynik był dobry a raz zły. Wyjąłeś haniebnie jeden wątek z działalności wojskowej "Burego" i chcesz tym zatrwożyć czytających. Nie pochyliłeś się nad tymi wyborami. Nie dowiedziałeś się jaka była przyczyna takich a nie innych poczynań. Pokazałeś zwykłą ignorancję kopiując tekst ze strony która szkaluje podziemie niepodległościowe. Dla ciebie to raczej żołnierze przeklęci. Ten wpis jest popłuczyną filmu dokumentalnego Agnieszki Arnold pt Bohater. Kim jest autorka i jakie są jej dokonania proszę sobie doczytać. „Bury” jest i będzie postacią kontrowersyjną ponieważ trudno obronić dokonanie pacyfikacji wsi. Był postacią pryncypialną o trudnym charakterze. Był żołnierze września 1939 roku, później związał się z AK. Po wkroczeniu armii sowieckiej dołączył do Łupaszki i kontynuował działalność niepodległościowa tym razem przeciw sowietom. Odszedł od 5 brygady wileńskiej Łupaszki i przeszedł do Narodowego Zjednoczenia Wojskowego (wcześniej Narodowe Siły Zbrojne) i to z tą formacją wiążą się kontrowersyjne działania Burego. Jako żołnierz operujący głownie na Wileńszczyźnie, Białostocczyźnie i Podlasiu zetknął się z wrogiem nie tylko pod postacią Niemców i sowietów ale również Litwinów, Białorusinów oraz polskich komunistów. Dla niego oni wszyscy byli wrogami Polski.
      Więcej na ten tematy w opracowaniu pracownika IPN: http://www.fundacjapamietamy.pl/images/artykuly/Bury.pdf

      Usuń
    8. Imputujesz mi, iż coś wyjąłem haniebnie. Mylisz się, nic nie wyjmowałem tylko podałem ogólnodostępny link ze strony, która jakby kłamała, dawno by została zdjęta z netu. Przecież zrobiłeś to samo podając link do jakiego nigdy nie publikowanego materiału. Nie jestem historykiem, więc nie oceniam i nie neguje zasług "Burego" i innych, ale gdy ktoś morduje niewinne dzieci jest godny potępienia pomimo wcześniejszych zasług. Chyba z tym się zgodzisz. Bo gdy morduje się niewinne istoty, to nic tylko zbrodnia. Wszystko trzeba nazwać po imieniu. Skoro in vitro i aborcja to morderstwo i zbrodnia według niektórych, to czym jest mordowanie istot żywych i rozumnych. Niestety niektórzy pracownicy IPN też są upolitycznieni i działają nieraz na zlecenie swoich mocodawców partyjnych. Jesteśmy bardzo specyficznym narodem i nieraz w historii okazało się, że z pospolitych łotrzyków robiono bohaterów i na odwrót. W otoczeniu generała Sikorskiego, też były hieny, marszałka Piłsudskiego również, ale ten nie przebierał w środkach i się z nimi nie cackał.

      Usuń
    9. Jesteś naiwny jeżeli myślisz że strony w sieci które podają kłamliwe treści są usuwane. To nie ma znaczenia czy jesteś historykiem czy nie. Jeżeli podejmujesz się publicznej dyskusji to zrób to rzetelnie. Twój wpis traktuję jako wrzutkę która ma zasiać nienawiść do żołnierzy podziemia antykomunistycznego, ponieważ w innych wypowiedziach nie było mowy o tym, tylko o AK z 1943 roku. Wojna to nieszczęście w trakcie której cierpią niewinni ludzie, a wielkim nieludzkim czynem jest zadawanie cierpienia dzieciom. Dziwi mnie tylko że stwierdzasz że niektórzy twierdzą że aborcja to zbrodnia. A ty tak nie sądzisz? IPN ma pewne zabarwienie polityczne, ponieważ bada głównie zbrodnie lewicy, które dotychczas były skrzętnie skrywane, więc nie można powiedzieć że to instytucja lewicowa. Jeżeli chodzi o autora publikacji o Burym to jest to jeden z najlepszych fachowców od podziemia antykomunistycznego i zajmuje się tym od lat osiemdziesiątych a jego prace nie wybielają żołnierzy podziemia tylko przedstawiają temat zgodnie z obecnie dostępnymi dokumentami. Jeżeli chcesz poparcia swojego wpisu o Burym to odsyłam ponownie do wspomnianego filmu p. Arnold, książeczki z cyklu "Tygrys" pn. "Sztylet Burego" i do kilku równie podłych stron internetowych. Po przyswojeniu tych tytułów będziesz mógł się napawać stwierdzeniem że miałeś rację.

      Usuń
    10. Są trzy prawdy: świento prawda, tys prawda i gówno prawda.
      Józef Tischner (z książki Historia filozofii po góralsku)

      Usuń
    11. Tischner bardzo długo bronił Kurasia "Ognia". Znał tło i kontekst jego działania. Znał ludzi z jego otoczenia. Wiele widział i doświadczył. Później zmienił swoje zdanie na jego temat, jak wiele innych poglądów wcześniej wypowiadanych.

      Usuń
    12. Bo doszedł do prawdy. Używasz języka jak prezes Jarosław Kaczyński i jego drużyna, którym przez gardło nie może przejść "Pan Prezydent, Pan Premier", pisząc Tischner. Czyż nie bardzie przyzwoicie byłoby napisać ksiądz Tischner czy choćby Józef Tischner?. Można kogoś nie lubić, nie podzielać jego poglądów, nawet gdy ulegają zmianie, ale odrobina szacunku nic nie kosztuje, tym bardziej gdy chodzi o osobę nieżyjącą, kawalera Orderu Orła Białego.To też przypniesz mnie jak wcześniej, że to kolejny haniebny wątek?

      Usuń
    13. Nie sądzę by wymienienie człowieka z nazwiska było jakąś ujmą. Przy nazwisku nie dopisałem jakiś inwektyw. Ks. Józef Tischner nie jest dla mnie wybitną osobą której teksty wpłynęły na mój światopogląd, szczególnie w ostatnim okresie życia kiedy stał się osobą medialną. Order Orła Białego według mojej oceny został zdewaluowany i nie jest wyróżnikiem świadczącym o wielkości człowieka. Dostawali go ludzie godni jak i podli. Prawdę o Ogniu Tischner znał od dawna bo mieszkał tam. I jeszcze jedno Kaczyński jest mi zupełnie obojętny tak samo jak Tusk, Miller, Piechociński, Palikot, Ziobro, Gowin i cała ta populistyczna banda lewaków. To nie jest haniebny wątek to jest wątek bez sensu.

      Usuń
    14. Banda, to grupa osób o charakterze przestępczym. Czy nie pojechałeś za ostro? Banda lewaków, to ulubiony slogan Janusz Korwina Mikke. Czyżby to Twój nowy autorytet? Mnie nic do tego, każdy ma prawo do swoich poglądów, nawet tych skrajnych.

      Usuń
    15. Nie nie pojechałem zbyt ostro. To żadna klasa polityczna, ani mężowie stanu. To populiści i koniunkturaliści. Jakoś nie możesz trafić w mój światopogląd. Raz dajesz do zrozumienia że mówię językiem Kaczyńskiego, że mówię Korwinem. Ma wiele racji i jest bardzo inteligentnym politykiem. Za jego myślami mało kto nadążą szczególnie nasze media, które ostro się go wystraszyły i robią co mogą by go zdyskredytować. Nie do końca jest dla mnie przekonywujący i chyba z oceną należy poczekać do wyborów parlamentarnych. Czy moje poglądy są skrajne. Skrajne jest dla ciebie wszystko to, co nie jest relatywizmem, co nie jest poprawnością polityczną w zachodnio-lewicowym myśleniu. Według ciebie jestem skrajny, bo reprezentuję zupełnie inny pogląd niż ty.

      Usuń
    16. No cóż, nie pozostało mi nic innego, tylko życzyć powodzenia w marszu po "stołek" na Wiejskiej w Warszawie.Może wreszcie i nasz region doczeka się swojego reprezentanta. Byłemu hodowcy kóz się nie udało, zbankrutowanemu biznesmenowi też. Może Tobie się uda.

      Usuń
    17. Bredzisz. Nie wiem kto jest hodowcą kóz, nie wiem kto jest zbankrutowanym biznesmenem. Jedyną znaną osobą która próbowała jest nasz gminny pisowski przedstawiciel. A ja się nigdzie się nie wybieram, nie mam ciągu na posadę by doić budżet państwa czy nawet gminy. Nie przyświeca mi myśl by zbić majątek z publicznych pieniędzy.

      Usuń
    18. Skład Kapituły Orderu Orła Białego:
      - Prezydent RP Bronisław KOMOROWSKI - Wielki Mistrz Orderu, przewodniczy Kapitule
      - Władysław BARTOSZEWSKI - Kanclerz Orderu powołany 25 lutego 2011 r. Kawaler Orderu Orła Białego od dnia 2 grudnia 1995 r.
      - Aleksander HALL - Sekretarz Kapituły powołany 25 lutego 2011 r. Kawaler Orderu Orła Białego od dnia 20 września 2010 r.
      - Jerzy BUZEK - członek Kapituły, powołany 14 sierpnia 2013 r.Kawaler Orderu Orła Białego od dnia 6 listopada 2012 r.
      - Krzysztof PENDERECKI - członek Kapituły powołany 25 lutego 2011 r. Kawaler Orderu Orła Białego od dnia 11 listopada 2005 r.
      - Henryk SAMSONOWICZ - członek Kapituły powołany 25 lutego 2011 r.Kawaler Orderu Orła Białego od dnia 19 października 2010 r.

      Usuń
    19. Autorytet Bartoszewski został zwolniony z Oświęcimia. Według Bartoszewskiego zwolnienie zawdzięcza przyjaciołom z Polskiego Czerwonego Krzyża oficjalnym powodem był zły stan zdrowia. Nieoficjalnie zwolnienie przypisywano stawiennictwu siostry Bartoszewskiego, która kolaborowała z Niemcami, nawet wyszła za mąż za SSmana

      Usuń
    20. Panie Radny już nie mogę czytać jak Pan piepszy głupoty.

      Usuń
    21. Jak się tylko ogląda TVN to poglądy innych ludzi można tylko skwitować że jest to pieprzenie głupot.

      Usuń
    22. Dlaczego platformersi mają problem z ,,r". Pisząc o Bartoszewskim mam na myśli zablokowanie przez niego orderu dla rotmistrza Pileckiego

      Usuń
    23. Nie koniecznie TVN ale również inne programy między innymi TRWAM gdzie również można się dowiedzieć o innych cechach ludzkich które należy promować.Tego wydaje mnie się że Panu brakuje /anonim z 19.34/ Pan Radny napisał wprost że siostra Bartoszewskiego łajdaczyła się z SS manem.A jak się nie ma dowodów to sprawa może być dla Pana Bardzo trudna.Co nie co rozmawiałem ze znajomymi i zastanawiamy się czy nie zgłosić do prokuratury o popełnieniu przestępstwa.Ostatnio zbyt dużo nie potwierdzonych faktów Panu się wymyka.Proszę przeanalizować ten wpis.

      Usuń
    24. Nie koniecznie TVN ale również inne programy między innymi TRWAM gdzie również można się dowiedzieć o innych cechach ludzkich które należy promować.Tego wydaje mnie się że Panu brakuje /anonim z 19.34/ Pan Radny napisał wprost że siostra Bartoszewskiego łajdaczyła się z SS manem.A jak się nie ma dowodów to sprawa może być dla Pana Bardzo trudna.Co nie co rozmawiałem ze znajomymi i zastanawiamy się czy nie zgłosić do prokuratury o popełnieniu przestępstwa.Ostatnio zbyt dużo nie potwierdzonych faktów Panu się wymyka.Proszę przeanalizować ten wpis.

      Usuń
    25. Tak złóż doniesienie do prokuratury i dopisz we wniosku że taki jeden napisał że Stefan Szechter Michnik brat Adama to morderca.

      Usuń
    26. Całość można tu znaleźć:
      http://pokazywarka.pl/wladyslawbartoszewski/
      http://www.bibula.com/?p=33797

      Usuń
    27. Wszystkich nas nie zamkniecie!!!!

      Usuń
    28. http://wpolityce.pl/historia/196233-bartoszewski-zablokowal-posmiertne-przyznanie-orderu-orla-bialego-dla-rtm-pileckiego-pluzanski-odslania-kulisy-skandalicznego-zachowania-ministra-platformy

      Usuń
    29. Fragment powyższego artykułu:
      Bartoszewski, blokując pośmiertne odznaczenie dla Pileckiego, postąpił dla siebie logicznie. Bo może być tylko jeden bohater niemieckiego KL Auschwitz. I ma nim być Władysław Bartoszewski, który przebywał w obozie siedem miesięcy i w tajemniczy sposób został wypuszczony. Nie może nim być Witold Pilecki, który poszedł do Auschwitz z ochotniczą misją i przez 2,5 roku tworzył więźniarską konspirację zbrojną

      Usuń
    30. Panie Andrzeju pisanie Anonimowego 24 maja 2014 20:10, o prokuraturze jest kolejnym nikczemnym aktem jaki stosują ludzie którzy nie mogą się pogodzić z tym że ludzie mają inne poglądy, że kwestionują dogmaty 25 lecia III RP, że zaczęło się coś zmieniać, że kula śniegowa ruszyła. Proszę spojrzeć na wyroki za protesty na wykładzie Baumana we Wrocławiu. Ludzie są zamykani, karani ogromnymi grzywnami i wyrzucani ze szkoły. Co to za władza, co to za system?

      Usuń
    31. Czytając te "polityczno - patriotyczne" dywagacje można zauważyć, niektórzy czasami ze sobą polemizują, raz są anonimowi raz nie. I jeszcze jedna prawidłowość. Internauci o poglądach zbliżonych do PO, czy SLD cechują się jakby większym wyważeniem w dobieraniu słów większą kultura osobista, natomiast pozostali, którym prym wiedzie autor bloga - pałają do wszystkiego i do wszystkich nienawiścią, tak jak to czyni jedna z partii, z którymi im nie po drodze. Brak profesjonalizmu w dyskusji, jazgot i plucie jadem nie poprawi notowań w walce o stołki, choćby w RG Małkinia. Przeciwnika zawsze trzeba szanować i jeżeli chce mu się dokopać, to uczynić to trzeba w sposób inteligentny i poparty faktami a nie mitami. Używając języka pogardy można wiele stracić, pokorą i sztuką konwersacji wiele zyskać.

      Usuń
    32. Niemal jakbym Niesiołowskiego słuchał, że elektorat PO to inteligencja a reszta, to lepiej nie mówić

      Usuń
    33. Tzw. "kulturalna" część, o poglądach zbliżonych do PO, czy SLD spotyka się z inną retoryką niż sama wyznaje i próbuje zamknąć dyskusję stwierdzeniem "Pan piepszy głupoty". Te słowa mówią wszystko: kultura, inteligencja.

      Usuń
    34. Co byśmy nie powiedzieli to komentarz z 18.55 was trochę uaktywnił.Macie o czym pisać.Wykazujecie dużą wrażliwość, wysoką osobistą kulturę, itd.Tak trzymać drodzy naprawiacze III RP. Pokrytykować zawsze można bo to nic nie kosztuje. Głosów w elektoracie też dużo nie przybędzie. A zawsze za anonimem można się schować.Tyle na niedziele dla spędzenia czasu.Tak trzymać.

      Usuń
    35. Tak niedorzeczne że pozostawiam ten wpis bez komentarza.

      Usuń
    36. Nikt Tobie nie karze komentować .Widocznie nie masz o czym pisać

      Usuń
    37. Nikt Tobie nie karze komentować .Widocznie nie masz o czym pisać

      Usuń
    38. Nikt Tobie nie karze komentować .Widocznie nie masz o czym pisać

      Usuń
  27. A czy do komisji na wybory to siedzi się po znajomosci czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przez koneksje

      Usuń
    2. http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=224795

      Usuń
  28. Z dwa dni wybory, tzw;szemrany biznes-zagłosuje na PO.
    Starzy z krzyżami chlebowymi, na SLD.
    Geje,na Palikota.
    Mohery, na PIS bo proboszcz tak kazał.
    Tak to widzę- a Ty? Morze o kimś zapomniałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja oczekuję radykalnej zmiany i zagłosuję na Ruch Narodowy.

      Usuń
    2. Wybory są wolne i każdy wybiera kogo chce

      Usuń