piątek, 29 sierpnia 2014

Obwodnica Marek i połączenie obwodnicy Wyszkowa i Ostrowi Mazowieckiej

Obwodnica Marek:
- Początek prac głównych – grudzień 2015 r.
- Zakończenie robót – maj 2017 r.






Rozbudowa „ósemki” między Wyszkowem a granicą województwa podlaskiego:
- Początek prac głównych – listopad 2015 r.
- Zakończenie robót – II kw 2018 r.

27 komentarzy:

  1. Dopiero to czekają nas luksusy, na dodatek emeryci renciści, kupujcie grubsze portfele.
    Dostaniecie takie podwyżki, jak nigdy do tej pory.
    Tylko jedno ALE wszystko nie teraz. Początek wszystkiego w PRZYSZŁOŚCI.

    OdpowiedzUsuń
  2. To w tym roku powinien być ogłoszony przetarg, żeby w zimę został wyłoniony wykonawca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos słabe te informacje, bo prace nad obwodnicą Marek są już dość mocno zaawansowane

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co wiem to zadano 1000 pytań i nie rozstrzygnięto jeszcze przetargu to i prac nie można rozpocząć
    akucharek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie między Wyszkowem, a Ostrowia? Chyba to było w Markach ale ja obserwuje ten przetarg od początku i wydaje się, że Premier zagrał to jako kiełbasa wyborcza i wielu ludzi interesujacych się budowaniem dróg i przetargami potwierdza, że przetarg chyba najdłuższy ze wszystkich.

      Usuń
  5. Z resztą to jest projekt projektuj i buduj

    OdpowiedzUsuń
  6. A jechał Pan ostatnio od Marek do ulicy Marsa? Polecam. Jeden wielki plac budowy obwodnicy Marek

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest zupełnie co innego.
    Ta droga jest wojewódzka a jeżdżę tam często .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zobaczyć na mapkach, które dodałem. Wracając z pracy i siedząc w pociągu nie mogłem ich opublikować. Więcej o obwodnicy Marek:
      http://siskom.waw.pl/s8-marki-radzymin.htm

      Usuń
    2. Faktycznie, nadzieja na lepszy dojazd do stolicy mi się udzieliła :)

      Usuń
  8. Ale co jest co innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obwodnica Marek będzie się zaczynać na łuku obwodnicy Radzymina, przed Markami i będzie wchodziła w wiadukt S8 idący na most Grota. Nie będzie przechodziła przez tory. Obecnie od wiosny remontują drogę wojewódzką 631 od ronda w Zielonce. Będzie tam po 2 pasy w każdą stronę, ale nawet nie połączy się na razie z 2-pasmówką dochodzącą do ulicy Marsa. Od obwodnicy Marek do węzła Lubelska powstanie ekspresówka S17. Będzie szła niedaleko drogi 631. Prace mają się rozpocząć w marcu 2016 a zakończyć w listopadzie 2018

      Usuń
    2. Panie Andrzeju chyba ta S17 to POW i narazie będzie budowany ten odcinek z tunelami i mostem, a odcinek do Marek jeszcze nie wiadomo kiedy ale jakby powstał cały ring warszawski było by nieźle.

      Usuń
    3. POW to S2 i będzie szła przez Ursynów do połączenia z DK17 i przyszłą S17

      Usuń
    4. Tak racja to S2 ciekawa alternatywa dojazdu do lotniska z S8 przez S2 bez pchania się przez dawną trasę żwirki i wigóry

      Usuń
    5. W przyszłości to dojazd z Małkini przez Brok dalej 50 do A2 i potem S2

      Usuń
  9. Podpisano umowę na budowę 15,39 km dwujezdniowej drogi ekspresowej S8 na odcinku od Obwodnicy Zambrowa i Wiśniewa do Mężenina (wraz z obejściem tej miejscowości). Nie później niż w ciągu 30 dni przekazany zostanie wykonawcy plac budowy i ruszą prace. Wykonawca, firma Astaldi wybuduje ten odcinek w 22 miesiące (z wyłączeniem okresów zimowych), za 434,8 mln zł. Na wybudowany odcinek Włosi oferują 10-letnią gwarancję.
    Inwestycja obejmuje budowę dwóch jezdni po 2 pasy ruchu w każda stronę (2x3,5 m), pasów awaryjnych po 2,5 m. każdy. Przetarg na ten odcinek został rozstrzygnięty 4 czerwca tego roku. Trwa postępowanie przetargowe na wykonanie dwóch pozostałych odcinków S8 na Podlasiu: od granicy województwa do obwodnicy Zambrowa i Wiśniewa oraz od Mężenina do Jeżewa. Ich rozstrzygniecie planowane jest jeszcze w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojewoda Podlaski wydał decyzje na budowe odcinka Zambrów - Ostrów i na tym odcinku Zambrów - Szumowo jest już przetarg, a odcinek Szumowo - Ostrów będzie prawdopodobnie w tym roku przetarg. Odcinek Wyszków - Ostrów jest opóźniany prawdopodobnie przez S61 Ostrów - Łomża ponieważ w Ostrowi ma być wybudowany spory węzłe łączący na S8 i S61, który to zostanie zlokalizowany na Podborzu i dlatego tak się sprawy opóźniaja.

      Usuń
  10. Panowie dajecie tyle radości, swoimi wpisami iż nie sposób to ogarnąć.
    Zaliczam się również do optymistów (inaczej po co żyć)ale proszę pamiętać iż za chwilę wybory.
    Im będziemy uważniejsi ostrożniejsi tym lepiej. Nasz region jest spóźniony w stosunku do innych
    i należy nam się to jak psu miska. Teraz rozłożą nam kolej, trzeba liczyć iż dotrzymają terminów
    pomęczymy się ale później będzie lepiej. Jak to mówią wiara czyni cuda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli można powiedzieć w przyszłym roku czeka w naszym regionie inwestycyjny "bum"
    To co nam bliskie to przebudowa S8 Ostrów- Wyszków, obwodnica Marek, dalsza część
    przebudowa mostu Grota. Za dwa może trzy lata przejedziemy na drugi kraniec Stolicy w mig.
    Małkinia- Kosów czyli 627 może my mniej korzystamy ale i z powodu złej drogi.
    A przecież z końcem przyszłego roku, obiecują oddać nam kolej.
    Żeby tak jeszcze w tej gminie coś ruszyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedział, że to nie tylko drogi same w sobie będa dla regionu pozytywnym działaniem ale jak ruszy budowa S8 Wyszków - Ostrów i Ostrów - Zambrów oraz S61 Ostrów - Łomża to można powiedzieć, że do 2020 roku na naszym terenie powiatu powinno zwiększyć się zatrudnienie oraz gminy powinny mieć troche większe wpływy do budżetów, a wiele ludzi zarobi ogromne pieniądze na wykupie ziemi pod te inwestycje. Druga częśc ludzi będzie miała pracę inni zarobią na wynajmie kwater do mieszkania, gastronomi , sprzedaży paliw itp.

      Jako mieszkańców gminy najbardziej interesuje nas połączenie Małkinia - Ostrów, które jest w fatalnym stanie, a przez ostatnie 10 lat udało się zrobić na tym odcinku: Kawałek w Małkini od przejazdu do ulicy Kościelnej, most w Orle po małym liftingu oraz w Ostrowi kawałek ulicy Małkińskiej i Duboisa. To na 10 lat można powiedzieć nie zrobiono więcej jak jakieś 10% z całego odcinka dlatego trzeba przyciskać co roku, żeby zaczęto robić coś z ta trasą. W tamtym roku zrobiono most w Orle w tym roku odcinek w Małkini Dolnej może warto, żeby w przyszłym roku zrobili odcinek Orło - Niegowiec z rondem i tak będa eliminowane najgorsze miejsca.

      Usuń
  12. Panie Andrzeju jak jest Pan jeszcze tym radnym to mógłby Pan zadziałać z pismem do Generalnej Dyrekacji odnośnie modernizacji 50 Brok - Łochów. Chodzi o most w Broku, żeby przy modernizacji z kasowali chodnik z prawej strony i zrobili z lewej strony chodnik i śćieżkę. Będzie to dobra trasa, żeby z Broku przejechać na drugą stronę Bugu do wału do potencjalnej ścieżki rowerowej. Tu chodzi o bezpieczeństwo, a jest to bardzo ruchliwa trasa z tranzytem. Jest też z czego to przerobić bez ogromnych kosztów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już raz pisałem, aby zrobić ścieżkę rowerową od skrzyżowania w Płatkownicy do mostu, ale może napisać petycję.

      Usuń
  13. Nie sądzę czy aby się zgodzą na taką przebudowę na moście. Podczas generalnego remontu może
    w przyszłości, może. To wymaga przebudowy krawężników a więc i częściowe przesunięcie ruchu.
    Obciążenie mostu będzie nie symetryczne. Zaraz coś znajdą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co wiem po konsultacjach z MZDW , to aby była ścieżka rowerowo-piesza to musi być szerokość 2,5m. Czyli na moście w Broku musi być ścieżka rowerowa po jednej stronie a piesza po drugiej

    OdpowiedzUsuń
  15. Na temat 631 pomiędzy Zielonka a Marsa:
    http://www.mzdw.pl/index.php?action=view&id=4024

    OdpowiedzUsuń
  16. To można powiedzieć ruszyły prace na tym odcinku jak i na innych za 2 lata z Białegostoku do Warszawy pojedziemy już Ską bez problemu. Wydaje się, że z Ostrowi do Warszawy dojedziemy w 40 minut.

    OdpowiedzUsuń