- Początek prac głównych – grudzień 2015 r.
- Zakończenie robót – maj 2017 r.
Rozbudowa „ósemki” między Wyszkowem a granicą województwa podlaskiego:
- Zakończenie robót – maj 2017 r.
Rozbudowa „ósemki” między Wyszkowem a granicą województwa podlaskiego:
- Początek prac głównych – listopad 2015 r.
- Zakończenie robót – II kw 2018 r.
Dopiero to czekają nas luksusy, na dodatek emeryci renciści, kupujcie grubsze portfele.
OdpowiedzUsuńDostaniecie takie podwyżki, jak nigdy do tej pory.
Tylko jedno ALE wszystko nie teraz. Początek wszystkiego w PRZYSZŁOŚCI.
To w tym roku powinien być ogłoszony przetarg, żeby w zimę został wyłoniony wykonawca.
OdpowiedzUsuńCos słabe te informacje, bo prace nad obwodnicą Marek są już dość mocno zaawansowane
OdpowiedzUsuńZ tego co wiem to zadano 1000 pytań i nie rozstrzygnięto jeszcze przetargu to i prac nie można rozpocząć
OdpowiedzUsuńakucharek
Gdzie między Wyszkowem, a Ostrowia? Chyba to było w Markach ale ja obserwuje ten przetarg od początku i wydaje się, że Premier zagrał to jako kiełbasa wyborcza i wielu ludzi interesujacych się budowaniem dróg i przetargami potwierdza, że przetarg chyba najdłuższy ze wszystkich.
UsuńZ resztą to jest projekt projektuj i buduj
OdpowiedzUsuńA jechał Pan ostatnio od Marek do ulicy Marsa? Polecam. Jeden wielki plac budowy obwodnicy Marek
OdpowiedzUsuńTo jest zupełnie co innego.
OdpowiedzUsuńTa droga jest wojewódzka a jeżdżę tam często .
Proszę zobaczyć na mapkach, które dodałem. Wracając z pracy i siedząc w pociągu nie mogłem ich opublikować. Więcej o obwodnicy Marek:
Usuńhttp://siskom.waw.pl/s8-marki-radzymin.htm
Faktycznie, nadzieja na lepszy dojazd do stolicy mi się udzieliła :)
UsuńAle co jest co innego?
OdpowiedzUsuńObwodnica Marek będzie się zaczynać na łuku obwodnicy Radzymina, przed Markami i będzie wchodziła w wiadukt S8 idący na most Grota. Nie będzie przechodziła przez tory. Obecnie od wiosny remontują drogę wojewódzką 631 od ronda w Zielonce. Będzie tam po 2 pasy w każdą stronę, ale nawet nie połączy się na razie z 2-pasmówką dochodzącą do ulicy Marsa. Od obwodnicy Marek do węzła Lubelska powstanie ekspresówka S17. Będzie szła niedaleko drogi 631. Prace mają się rozpocząć w marcu 2016 a zakończyć w listopadzie 2018
UsuńPanie Andrzeju chyba ta S17 to POW i narazie będzie budowany ten odcinek z tunelami i mostem, a odcinek do Marek jeszcze nie wiadomo kiedy ale jakby powstał cały ring warszawski było by nieźle.
UsuńPOW to S2 i będzie szła przez Ursynów do połączenia z DK17 i przyszłą S17
UsuńTak racja to S2 ciekawa alternatywa dojazdu do lotniska z S8 przez S2 bez pchania się przez dawną trasę żwirki i wigóry
UsuńW przyszłości to dojazd z Małkini przez Brok dalej 50 do A2 i potem S2
UsuńPodpisano umowę na budowę 15,39 km dwujezdniowej drogi ekspresowej S8 na odcinku od Obwodnicy Zambrowa i Wiśniewa do Mężenina (wraz z obejściem tej miejscowości). Nie później niż w ciągu 30 dni przekazany zostanie wykonawcy plac budowy i ruszą prace. Wykonawca, firma Astaldi wybuduje ten odcinek w 22 miesiące (z wyłączeniem okresów zimowych), za 434,8 mln zł. Na wybudowany odcinek Włosi oferują 10-letnią gwarancję.
OdpowiedzUsuńInwestycja obejmuje budowę dwóch jezdni po 2 pasy ruchu w każda stronę (2x3,5 m), pasów awaryjnych po 2,5 m. każdy. Przetarg na ten odcinek został rozstrzygnięty 4 czerwca tego roku. Trwa postępowanie przetargowe na wykonanie dwóch pozostałych odcinków S8 na Podlasiu: od granicy województwa do obwodnicy Zambrowa i Wiśniewa oraz od Mężenina do Jeżewa. Ich rozstrzygniecie planowane jest jeszcze w tym roku
Wojewoda Podlaski wydał decyzje na budowe odcinka Zambrów - Ostrów i na tym odcinku Zambrów - Szumowo jest już przetarg, a odcinek Szumowo - Ostrów będzie prawdopodobnie w tym roku przetarg. Odcinek Wyszków - Ostrów jest opóźniany prawdopodobnie przez S61 Ostrów - Łomża ponieważ w Ostrowi ma być wybudowany spory węzłe łączący na S8 i S61, który to zostanie zlokalizowany na Podborzu i dlatego tak się sprawy opóźniaja.
UsuńPanowie dajecie tyle radości, swoimi wpisami iż nie sposób to ogarnąć.
OdpowiedzUsuńZaliczam się również do optymistów (inaczej po co żyć)ale proszę pamiętać iż za chwilę wybory.
Im będziemy uważniejsi ostrożniejsi tym lepiej. Nasz region jest spóźniony w stosunku do innych
i należy nam się to jak psu miska. Teraz rozłożą nam kolej, trzeba liczyć iż dotrzymają terminów
pomęczymy się ale później będzie lepiej. Jak to mówią wiara czyni cuda.
Czyli można powiedzieć w przyszłym roku czeka w naszym regionie inwestycyjny "bum"
OdpowiedzUsuńTo co nam bliskie to przebudowa S8 Ostrów- Wyszków, obwodnica Marek, dalsza część
przebudowa mostu Grota. Za dwa może trzy lata przejedziemy na drugi kraniec Stolicy w mig.
Małkinia- Kosów czyli 627 może my mniej korzystamy ale i z powodu złej drogi.
A przecież z końcem przyszłego roku, obiecują oddać nam kolej.
Żeby tak jeszcze w tej gminie coś ruszyło.
Ja bym powiedział, że to nie tylko drogi same w sobie będa dla regionu pozytywnym działaniem ale jak ruszy budowa S8 Wyszków - Ostrów i Ostrów - Zambrów oraz S61 Ostrów - Łomża to można powiedzieć, że do 2020 roku na naszym terenie powiatu powinno zwiększyć się zatrudnienie oraz gminy powinny mieć troche większe wpływy do budżetów, a wiele ludzi zarobi ogromne pieniądze na wykupie ziemi pod te inwestycje. Druga częśc ludzi będzie miała pracę inni zarobią na wynajmie kwater do mieszkania, gastronomi , sprzedaży paliw itp.
UsuńJako mieszkańców gminy najbardziej interesuje nas połączenie Małkinia - Ostrów, które jest w fatalnym stanie, a przez ostatnie 10 lat udało się zrobić na tym odcinku: Kawałek w Małkini od przejazdu do ulicy Kościelnej, most w Orle po małym liftingu oraz w Ostrowi kawałek ulicy Małkińskiej i Duboisa. To na 10 lat można powiedzieć nie zrobiono więcej jak jakieś 10% z całego odcinka dlatego trzeba przyciskać co roku, żeby zaczęto robić coś z ta trasą. W tamtym roku zrobiono most w Orle w tym roku odcinek w Małkini Dolnej może warto, żeby w przyszłym roku zrobili odcinek Orło - Niegowiec z rondem i tak będa eliminowane najgorsze miejsca.
Panie Andrzeju jak jest Pan jeszcze tym radnym to mógłby Pan zadziałać z pismem do Generalnej Dyrekacji odnośnie modernizacji 50 Brok - Łochów. Chodzi o most w Broku, żeby przy modernizacji z kasowali chodnik z prawej strony i zrobili z lewej strony chodnik i śćieżkę. Będzie to dobra trasa, żeby z Broku przejechać na drugą stronę Bugu do wału do potencjalnej ścieżki rowerowej. Tu chodzi o bezpieczeństwo, a jest to bardzo ruchliwa trasa z tranzytem. Jest też z czego to przerobić bez ogromnych kosztów
OdpowiedzUsuńJuż raz pisałem, aby zrobić ścieżkę rowerową od skrzyżowania w Płatkownicy do mostu, ale może napisać petycję.
UsuńNie sądzę czy aby się zgodzą na taką przebudowę na moście. Podczas generalnego remontu może
OdpowiedzUsuńw przyszłości, może. To wymaga przebudowy krawężników a więc i częściowe przesunięcie ruchu.
Obciążenie mostu będzie nie symetryczne. Zaraz coś znajdą.
Z tego co wiem po konsultacjach z MZDW , to aby była ścieżka rowerowo-piesza to musi być szerokość 2,5m. Czyli na moście w Broku musi być ścieżka rowerowa po jednej stronie a piesza po drugiej
OdpowiedzUsuńNa temat 631 pomiędzy Zielonka a Marsa:
OdpowiedzUsuńhttp://www.mzdw.pl/index.php?action=view&id=4024
To można powiedzieć ruszyły prace na tym odcinku jak i na innych za 2 lata z Białegostoku do Warszawy pojedziemy już Ską bez problemu. Wydaje się, że z Ostrowi do Warszawy dojedziemy w 40 minut.
OdpowiedzUsuń