piątek, 1 sierpnia 2014

Postęp prac Tłuszcz - Wołomin

Od Tłuszcza a właściwie połowy trasy pomiędzy Tłuszczem a Jasienicą prawie pod Wołomin Słoneczną zebrane są tory i zbierają tłuczeń. Od dłuższego czasu rozkopane są perony perony w Jasienicy, Klembowie, Dobczynie i Zagościńcu, ale nikogo tam od dłuższego czasu nie widać. Pomiędzy Jasienicą a Klembowem wbijają betonowe słupy dla trakcji elektrycznej.
Jasienica Mazowiecka

Klembów

Klembów

Dobczyn

Zagościniec

29 komentarzy:

  1. W dodatku od kilku dni kolejarze nie mogą sobie poradzić z awarią urządzeń sterowania ruchem kolejowym na odcinku Wołomin - Tłuszcz i pociągi są opóźnione

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Polska komedia albo robimy remont albo prowadzimy cyrk z ruchem pociagów. Powinno się zamykać całe połączenia kolejowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta może też byś wszystkim pozamykał?

      Usuń
  3. Torpol podpisał umowę na podwykonawstwo części prac na modernizowanej linii Rail Baltica z firmą Pozbud. To znany producent stolarki drewnianej, który od dłuższego czasu pracuje z Torpolem w konsorcjach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kto nie jeździ co dzień KM,powie tak zamknąć i nie dyskutować. Obecnie jeździ jeden autobus
    z Małkini do Tłuszcza a wiecie jaki ma czas przejazd tego odcinka 2 godz.
    Dodać czas na przesiadkę to zaczyna głowa boleć a to dopiero połowa drogi.
    Z Małkini czy Łochowa już od dawna kursują autobusy bezpośrednio,więc tam problem mniejszy.
    Pozostali będą jechać wężykiem przez wszystkie "ruchodupki" - to już koniec świata.
    Tego nikt nie zniesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, taka jest prawda. Jak będziemy biernie się na to godzić, będzie jeszcze gorzej.

      Usuń
    2. A czy zamknięcie coś zmieni z intensywnością prac. Właśnie wracam z pracy i tylko pomiędzy Klembowem a Jasienicą pracują i to aż 12 osób naliczyłem. W dodatku jak zmobilizować ludzi aby chciało im się zaprotestować. Do jakiego momentu muszą dojść. Ja dwa razy chciałem zmobilizować ludzi w sprawie ścieżek rowerowych i nic z tego nie wyszło

      Usuń
    3. Ścieżki rowerowe są potrzebne, ale ten problem jest ważniejszy i nie może poczekać. Jak już wcześniej pisałem weźmy przykład z podróżnych na linii łódzkiej. Słyszałem, że ich petycja przyniosła już pierwsze pozytywne skutki. Wybierzmy taką samą protestu. Bez konieczności wyjścia z domu. Bo jak sami nie weźmiemy sprawy w swoje ręce na nikogo nie możemy więcej liczyć o czym przekonali się mieszkańcy sąsiednich gmin w naszym powiecie.
      Ten link pokazuje jak można to zrobić:
      http://www.petycjeonline.com/protest_przeciwko_traktowaniu_pasaerow_linii_kolejowej_od-wawa

      Usuń
    4. Spróbuję na wolnym tym się zająć

      Usuń
    5. Ścieżka to jest inna sprawa, a PKP to wogle mniejszościowa dla grupy ludzi. Tak to jest w Polandi protestami się wszystko blokuje i załatwia. Wiatraki OK aby nie u nas. Elektrownia jądrowa OK aby nie u nas. Spalarnie śmieci OK aby nie u nas. Budowa drogi OK aby nie było utrudnień, Autostraty OK ale co to trzeba stać w kolejce, gdzie to tak na zachodzie się nie stoi, a właśnie się stoi i to dłużej

      Usuń
  5. Torpol i inni powinni brać przykład z budowniczych II linii metra. Często obserwuję budowę przystanku Stadion. Tam się nie lenią i nie podpierają łopatami a efekty solidnej roboty widać gołym okiem. Tu, mają całodobowe zamknięcie od grudnia ubiegłego roku i co najlepiej im wyszło? wycinanie drzew i krzaków. Od marca można było wprowadzić co najmniej dwuzmianowy system pracy, ale wzrosły by koszty, bo ludziom trzeba płacić. A ta firma nastawia się tylko na zysk. Całkowite zamknięcie jakiegokolwiek odcinka trasy przy takiej organizacji pracy to bezsensowny pomysł. Jak im pozwolą na takie zamknięcie a postęp nie będzie znaczny, zwalą winę na pogodę, za krótki dzień itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, bo ja przy Wileńskim też to samo widzę. Pracują na trzy zmiany

      Usuń
  6. Nie zachwalajmy metra tam też jest wiele "nie tak" zapewne tam też,nie jeden oprze się na łopacie
    ale pod ziemią (tam mniej widać). Zostawmy pracownika apelujmy do decydentów.
    Oni ustalają czas i organizację pracy. Jest kilka wiaduktów,małych przepustów,
    na co czekamy? Nie widzę przeszkód aby np; bił kafar pale pod wiadukt nad 50 ką.
    Robi się takie rzeczy przy pełnym ruchu, nawet kilku torowym.
    Najlepiej rozwalić wszystko do końca. Dyndulewo - masz wiele racji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja proponuje zaglądnać za granice jak tam się modernizuje czy modernizowało linie kolejowe czy pod ruchem czy nie!!!

      Usuń
  7. Ale to nie chodzi o pracowników, tylko o organizację pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim o tym napisałem.

      Usuń
  8. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=419239&page=76

    Polecam ten portal z inwestycjami tu relacje foto z poziomu ziemi

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu widać, że kamień sypany jest z wagonów czyli wagony muszą uczestniczyć w ruchu kolejowym i to tez problem

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno decyzja już jest Panie radny musi Pan szukać innej alternatywy dojazdu do Warszawy od września trasą już nie pojedziemy ...

    OdpowiedzUsuń
  11. W czwartek napisałem do Ministerstwa Gospodarki pod które podlega PKP o intensywikację prac na naszej linii. Co ciekawe nawet dziś pracowali. Jutro wrzucę fotki z całej trasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zły adres Pan napisał. Właściwy to Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.

      Usuń
    2. Zgadza się, komentarz pisałem w pociągu i trochę w nim pomieszałem

      Usuń
    3. Może Pan wrzucić na bloga to pismo i pismo z Rady Powiatu, o którym Pan pisze w innym miejscu.

      Usuń
  12. Po zmianie komórki mam niestety problem z logowaniem i znowu loguję się jako anonim

    OdpowiedzUsuń
  13. m.bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,106505,16451044,Zamkna_tory_w_strone_Warszawy__Podrozni___do_autobusow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby nie było tak rozbiorą 2 tory, a potem ciach po podwyżkę kontraktu do PKP jak nie to linia stoi i tu będzie ciekawie ale to zobaczymy w październiku jak leci. Pan Radny Kucharek objedzie rowerem szlak bliżej nas i zda relacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Tłuszcza do Urli już nie raz jechałem, zamiast czekać na odjazd pociągu 30 minut z Tłuszcza

      Usuń
    2. A potem puszczą wam Pendolino to będzie szybko i jeszcze szybciej

      Usuń
    3. Jak pisałeś, byłeś już śpiący zapewne.

      Usuń