poniedziałek, 2 czerwca 2014

Adrian w Zamościu


I miejsce na IV etapie Międzynarodowego Wyścigu Orlików "Przyjaźni polsko-ukraińskiej" !:)
Oto co napisał po wyścigu: 
Etap miał niecałe 80km po trudnej 3-kilometrowej rundzie wokół starówki w Zamościu na zasadzie kryterium "na kreskę" Na 15 km. do mety zaatakowałem przed ciężkim brukowanym podjazdem i wraz z dwójką zawodników zyskaliśmy przewagę którą udało się utrzymać.
Na ostatnim podjeździe skontrowałem atak i pojechałem po swoje, na solo do mety. 


To już fotki z ostatniego etapu:
 



Wyścig zakończył na 10 miejscu w klasyfikacji generalnej. Poza tym drużynowo na 3 miejscu.

5 komentarzy:

  1. Panie Andrzeju, to o pańskim synu wczoraj Jaroński na Eurosporcie mówił podczas Giro Italia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie oglądałem, bo byłem w pracy, ale rodzina potwierdza

      Usuń
  2. A Co i To Człowiek z Kiełczewa i To KUCHAREK!
    Gratuluję! Adrian-Adrian-Adrian!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. BRAWO , BRAWO ,BRAWO

    OdpowiedzUsuń