Peron w Chrzęsnem |
Jedna rzecz jest tylko pozytywna, że od tamtego czasu remont na torach znacznie przyspieszył.
Mokra Wieś |
Urle |
Od Tłuszcza do Mokrej Wsi położone są już podkłady na
których leżą już szyny. Od Mokrej Wsi do przejazdu na drodze z Jadowa do Woli Rasztowskiej. Od przejazdu do Szewnicy leży już druga warstwa tłucznia przygotowana do położenia podkładów. Wzdłuż całej linii od Tłuszcza do Łochowa zbudowano prawie w całości linię 15kV, która bedzie zasilała stacje i przejazdy. Co ciekawe gdy z pracy wracałem w niedzielny poranek, to trwały już prace. Zbudowane sa już częściowo perony w Chrzesnem, Mokrej Wsi, Szewnicy, Urlach i Barchowie. Pomiędzy Szewnicą a Urlami leży
druga warstwa tłucznia do przejazdu w Dębem dalej pierwsza warstwa tłucznia do Urli. Przed Urlami sypią drugą
warstwę tłucznia. W Urlach do mostu na Liwcu leży już druga warstwa tłucznia. Jedno przęsło mostu jest w trakcie rozbiórki. Od mostu do Barchowa leży pierwsza warstwa tłucznia i wysypują z wagonów druga warstwę. Od Barchowa do Łochowa pierwsza warstwa tłucznia. Za łochowem od przejazdu na Brzuzę leży folia na której jest wysypana z
wagonów nierozgarnięta pierwsza warstwa drobnego tłucznia. Od Ostrówka przygotowują podłoże do położenia foli. W Ostrówku w peronach b/z, uwałowane
podłoże do położenia foli.
Od Ostrówka do przejazdu na Łosiewice jest uwałowane podłoże gotowe do położenia foli . Dalej do Sadownego niezebrana jeszcze warstwa starego tłucznia. Peron w Toporze rozkopany.
To jednak coś robią i to sporo pogonili prace torowe. Nie wiem po co kładziona jest ta folia jak wejdą z podbijakami to tą folie podziurawią.
OdpowiedzUsuńDziś t.j 25 września o godz.12:00 w sali konferencyjnej LO Łochów odbędzie się spotkanie z przedstawicielami PKP PLK w związku z modernizacją linii kolejowej i uruchomieniem autobusowej komunikacji zastępczej od 12 października na trasie Łochów -Tłuszcz.
OdpowiedzUsuńKto się z nimi spotkał? I co powiedzieli?
OdpowiedzUsuńNiestety cały dzień byłem w pracy, ale znajomy z Łochowa ma mi napisać, co nowego powiedziano
UsuńWładze Łochowa interesują sie problemami swoich mieszkańców:
OdpowiedzUsuńhttp://www.gminalochow.pl/news/notatka_ze_spotkania_roboczego_w_dniu_5_wrzesnia_2014r-219
Na spotkaniu w Łochowie właściwie żadnych konkretów nie było. Wszystko b/z. Harmonogram prac na terenie gminy Łochów mają podesłać w ciągu tygodnia. Znajomy radny z Łochowa jak go otrzyma to mi go podeśle. Zamkniecie będzie od 12 października. Prace Sadowne - Zielonka potrwają (planowo) do grudnia 2016. W Łochowie zamkną przejazd do Wyszkowa, objazd będzie przez przejazd przy nastawni od strony Sadownego. Przedstawiciel PKP PLK stwierdził, że mieszkańcy gminy powinni być wdzięczni PKP, że tyle pieniędzy chce zainwestować w ich okolicy. Nie będzie wiaduktu w Łochowie, tunelu też. Problematyczny jest wiadukt w Toporze, bo drogowcy chcą, aby był do 80km/h PKP proponuje 60km/h. Radny z Łochowa zaproponował PKP spotkanie z pasażerami, no i maja to przemyśleć
OdpowiedzUsuńA naszych przedstawicieli z Urzędu, Rady Gminy i Powiatu dlaczego tam nie było? Nie zaprosili, czy nie chcieli jechać?
UsuńTego to już nie wiem
UsuńZresztą teraz najważniejsze są wybory a nie dojeżdżający
UsuńAle dojeżdżający to spory procent elektoratu i widzą pomoc jakiej doznali, szczególnie od autorów publikowanego "świstka papieru" mającego być stanowiskiem powiatu.
UsuńW mojej ocenie ta inwestycja to fuszerka projektowa. Wiadukt do 60 km oznacza wielką górę czyli mniej miejsca zajmie i mniej będzie kosztował wykup ziemi. Według mojej oceny wszystkie przejazdy powinny być albo wiadukty albo tunele to wtedy ta modernizacja miałą by sens.
UsuńNo właśnie a miało być tak bezkolizyjnie bezpiecznie. W większości jak nie wiadukt to tunel.
OdpowiedzUsuńŻaden palik nie został nawet wbity, pod tego typu inwestycję. W Toporze Łojewie Jasiorówce
Urle Szewnica-Mokra Wieś, to miały być wiadukty albo tunele.
Zostaną psujące się szlabany a w związku z tym zwolnienia prędkości, jak obecnie.
Do 160 km/h wystarczą rogatki automatyczne. Powyżej muszą być przejazdy bezkolizyjne. A z tego powodu, że czas nagli a dotacja unijna może odjechać, robią jak widać
UsuńCzy w tej PKP to pracują same dekle. To jak w kontrakcie były tunele i wiadukty, a teraz się kasuje to i zostawia rogatki? To trzeba nagłośnić sprawę w mediach bo to oszustwo. Może zadziała jak zadziałało dzisiejsze rezygnacja z premi 500 tyś Pani z PKP nowej minister oraz nie podjęcie stanowiska w Orlenie Pana Ołdakowskiego.
UsuńPrzepraszam Ostachowicz
UsuńZAKRES PROJEKTU
OdpowiedzUsuńProjekt modernizacji I etapu linii E 75 obejmuje:
Dobudowę dwóch torów na odcinku Zielonka – Wołomin Słoneczna (przeznaczonych dla ruchu podmiejskiego)
Modernizację istniejących linii kolejowych na długości 66,5 km:
- Nr 449 Warszawa Rembertów – Zielonka (z budową p.o. Mokry Ług)
- Nr 6 na odcinku od Zielonki do km. 71,800 (do stacji Sadowne)
W trakcie modernizacji linii przewiduje się:
Kompleksowa wymianę nawierzchni
Dostosowanie podtorza do zakładanych szybkości
Przebudowę istniejących obiektów inżynierskich
Budowę skrzyżowań dwupoziomowych
Budowę przejść podziemnych dla pieszych
Przebudowę przejazdów
Przebudowę peronów
Przebudowę urządzeń srk i budowę Lokalnego Centrum Sterowania w Tłuszczu
Przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych
Całkowitą przebudowę sieci trakcyjnej
Budowę zasilania obiektów i urządzeń kolejowych
Budowę urządzeń ochrony środowiska
http://siskom.waw.pl/komunikacja/kolej/LK6/E75_Rebertow_Sadowne_Z&Z/przejazdy_DB.pdf
UsuńW Polska to dziwny kraj już to z KE zauważyli, że u nas jak się budowało i w wielu miejscach buduje drogi Ekspresowe to się nie zostawia miejsca na 3 pas ruchu i wszystkie obiekty zamiast budować do 3 pasów robiono na 2 pasy czyli przy poszerzeniu trzeba będzie wyburzać te wiadukty i stawiać nowe.
UsuńTak samo tu wywala się 1.5 mliarda na modernizacje odcinka kolejowego bez wykupu ziemi ponieważ pasy kolejowe są za zwyczaj szerokie. Zamiast zlikwidować 100% przejazdów na poziomie torów to się buduje szlabany. Wiadomo nie wybudujemy 100% wiaduktów i tuneli na danym odcinku ale można wybudować drogę dojazdową przy torach ( na skraju pasu kolejowego) i tym samym zrobić wiadukt oraz dojazd do niego z najbliższych byłych przejazdów.
Aneks reguluje także zakres i umożliwi przyspieszenie prowadzenia prac na odcinku Zielonka – Wołomin, gdzie w wyniku społecznych protestów, wykonawca nie uzyskał dotychczas decyzji administracyjnych, pozwalających na wybudowanie nowych, bezkolizyjnych skrzyżowań.
OdpowiedzUsuńW związku z tą sytuacją zarządca infrastruktury, wspólnie z wykonawcą, podjęli decyzję o modernizacji obecne istniejących przejazdów, dodatkowo podwyższając poziom ich bezpieczeństwa.
Ale ludzie to betoniaki, a niech stoją po 1h na przejazdach jak ruch się zwiększy. To jest idiotyzm totalny.
http://budownictwo.wnp.pl/torpol-na-rok-przejmuje-odcinek-linii-warszawa-bialystok,234794_1_0_0.html
OdpowiedzUsuńJak Torpolowi uda się i pokaże, że to nie ściema a realizacja postępuje szybciej to na 100% pozostałe odcinki też będą zamykane w czasie dalszych prac.
UsuńDla nas to ten Etap I jest mało istotny ale musimy zrobić wszystko, żeby przy realizacji Etapu II czyli dotyczącego gminy Małkinia nie spaprano sprawy. Czyli utrzymać 2 wiadukty kolejowe w realizacji oraz postawić Ekrany. Wiadomo będą ludzie protestowali ponieważ wiele rodzin, będzie musiała być wysiedlona pod te inwestycje.