PKP to wójt i starosta mogą mieć w nosie, ale ludzi nie. A oni mają właśnie ludzi w nosie. Jak oni wytrzymali na tym spotkaniu tyle godzin. Sezon grzybowy już się zaczął a oni siedzieli?
Ha, ha. Taki cytat znalazłem, może ktoś pamięta kto tak napisał. "W okresie pracy na tym stanowisku usilnie i z wielkim zaangażowaniem poświęcałem wszelkie siły na rzecz rozwoju Naszej Małkińskiej Małej Ojczyzny, jaką jest Gmina. Mam nadzieję, że efekty tej pracy są dla Państwa zauważalne". Oooo tak !!!
Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Białystok krótsza o 10 miesięcy przecież to ściema, bo do końca przyszłego roku miała być zmodernizowana linia Sadowne - Zielonka. Teraz okazuje się, że do końca przyszłego roku zmodernizują tylko odcinek Sadowne - Tłuszcz
Trzeba doszlifować ta petycję. Nie pisać w adresie nazwy instytucji tylko jej szefów i umówić się osobiście na spotkanie z adresatami i wręczyć ją osobiście. Poradnik jest jak postępowac z petycją na stronie administratora petycjeonline. Również trzeba trochę kasy (z diet radnych) wysuplić na sponsoring petycji. Jest jeszcze czas aby to poprawić tak aby petycja miała ręce i nogi.
Na stronie petycjeonline jest zakładka „Dodatkowa widzialność” wystarczy kliknąć i przy niewielkim nakładzie finansowym np. 5 Euro petycja będzie widzialna wśród tysięcy odwiedzających stronę ludzi i na pewno znajdą się tacy co poprą bo do dzisiaj nie wiedzą o czymś takim.
Będzie tak do końca 2015 Sadowne - Tłuszcz, przy zamknięciu obu torów. Natomiast Tłuszcz - Słoneczna do końca 2015 tylko jeden tor. Słoneczna- Zielonka, to jest zagadka. tam jest tyle mostków, tuneli,wiaduktów a druga para torów? Jeżeli zmieni się minister a na to wychodzi? To będzie ładnych kilka lat.
Pociągi odjeżdżające ze stacji Warszawa Wileńska w ok. 50 minut dotrą do Tłuszcza. Stamtąd pasażerowie będą mieli 5 minut na przesiadkę do autobusu w kierunku Łochowa. Do dyspozycji podróżnych będą dwa rodzaje autobusów: ekspresowy i zwykły. Ten pierwszy pokona trasę w pół godziny, natomiast drugi w ok. 60 minut, ponieważ, w przeciwieństwie do „ekspresu”, będzie zatrzymywał się na stacjach pośrednich w miejscowościach: Chrzęsne, Morka Wieś, Barchów i Urle. Dalsza podróż pociągiem z Łochowa zajmie 30 minut.
Rozkład jazdy KM będzie zbliżony do tego, który obowiązuje obecnie, zaś cała podróż z Warszawy do Łochowa wydłuży się o ok. 15-20 minut. Wynika to głównie z koniecznych przesiadek w Tłuszczu i Łochowie.
– Warto zaznaczyć, że autobusy będą jeździć w tzw. paczkach po 4-5 pojazdów, co sprawi, że wszyscy podróżni z pociągu znajdą swoje miejsce w autobusie
Ciekawostki o Torpol-u w KRS. Spółka wygrała przetarg na modernizację linii Sadowne - Zielonka za 1,2 mld złotych. Wysokość kapitału zakładowego to 4 594 000,00 zł (22 970 000 akcji po 0,20 zł). Kara za opóźnienie prac na tym odcinku za każdy dzień po 30 listopada 2015 to 400 tys. złotych
Może jeszcze raz, czy ja dobrze to odbieram? Termin zakończenia odcinka Sadowne - Zielonka i dalej do Rembertowa to koniec 2015r. Warunek że zamkną całkowicie Sadowne-Tłuszcz natomiast na dalszym odcinku do Zielonki wykonają to przy utrzymaniu ruchu jednotorowego,tak?
Zadawałem to pytanie, czy technicznie jest możliwość rozdzielenia mostu i robić to w połówkach ale jak widać, już nie istotne,klamka zapadła- zamykają. Pachnie mi "mydłem" na dalszym odcinku, tam w 1rok się zmieszczą? Albo ja źle "zbieram" albo to co, wcześniej napisałem.
Już jestem w domu to mogę już bez problemu pisać. Tez byłem zdziwiony, gdy na spotkaniu usłyszałem ta informację, że do końca przyszłego roku ma być zrobiony odcinek Sadowne-Tłuszcz
Most nad Liwcem, a cóż to dopiero. Dwa przyczółki wybetonować i położyć gotowe przęsło Długość konstrukcji nie wymaga wsparcia pośredniego i grzebania się w nurcie cieku ( bo tak można nazwać porównując do Bugu). Ale jeżeli obserwujemy technikę jaką to serwuje wykonawca do tej pory, nic dziwnego że wymaga to czasu i jeszcze raz czasu. Na taką kładkę rok a powinno wystarczyć tyle ile na wiązanie betonu, czyli kilka tygodni. Konstrukcja stalowa już może czekać gotowa na transport tu na miejsce.
Właśnie widziałem reklamę TLK że po remoncie torów pociąg z Białegostoku do Warszawy będzie jechał 2:30. Teraz jedzie 2:48, fakt że przez Legionowo ale co za przyspieszenie
Rozsypały się tory, masa zwolniej na przejazdach - są to zaniedbania fakt. Natomiast proszę zwrócić uwagę ile przybyło przystanków. Prostyń,Topór,i dalej co drugi,przed wojną nie istniały.
No jeżeli ten pośpieszny, zatrzymał się tylko w Małkini (musiał nabrać wody) ewentualnie w Tłuszczu a jechał non-stop 100 a mógł więc, rachunek prosty.
Jeżeli w przyszłości to zgodnie z projektem wykonają. Zmieni się diametralnie wszystko, sam widok przystanków dziś jest odrażający. Widziałem szlak do Nasielska przed i teraz po modernizacji. Drugi świat pod każdym względem. W czasie przejazdu zyskamy, pod warunkiem gdy z Wołomina będzie SKM a pociągi z Małkini na odcinku od Tłuszcza będą przyspieszone.
Ja tą sprawę już wielokrotnie poruszałem, ostatnio na spotkaniu w Czyżewie z władzami PKP. W sprawie pociągów jadących z Małkini do Warszawy Wileńskiej przyśpieszonych na odcinku Tłuszcz - Warszawa, z przystankiem na stacji Wołomin, dobrze było by po wyborach poszukać koalicji wśród gmin Sadowne, Łochów i Jadów. Wtedy naprawdę można by było wiele osiągnąć
Podobno już obecnie kursuje autobus czy nawet kilka z okolic Orzełka przez Sokółkę do W- wy. Również z okolic Prostyni przez Kiełczew też do W-wy. To nie jest związane na ten moment z zamknięciem torów. Czy to prawda?
Liczba autobusów pomiędzy Warszawą i Małkinią będą zróżnicowane, w zależności od kursu. Np. o godz. 7 odjadą dwa autobusy, o godz. 9 – jeden, o godz. 15.30 – trzy i potem, do końca dnia, po dwa.
Chwileczkę dla jasności: to wszystko dotyczy pociągów IC na odcinku Białystok - W-wa. Ilość i godziny odjazdu autobusów zabierających pasażerów z Białegostoku interesuje nas mniej albo wcale. Pasażera mającego bilet KM ten autobus ma nie zabrać z Małkini. Natomiast na odcinku Małkinia - Łochów będzie kursować pociąg "wahadło" następnie przesiadka w autobusy do Tłuszcza, następnie przesiadka znów do pociągu. Tak od 12 paźdz. Dobrze napisałem?
Dobrze napisałeś. Z komunikatu jasno wynika, że dotyczy to tylko przewoźnika IC. KM-y na razie nie opublikowały swoich rewelacji. Jest jeszcze miesiąc. Może jakiś cud się stanie po zmianie rządu?
Utrudnienia na linii Warszawa - Małkinia [aktualne]
2014-09-12 Z powodu awarii urządzeń sterowania ruchem kolejowym na odcinku Wołomin - Tłuszcz pociągi na linii Warszawa - Małkinia mogą być opóźnione 10 - 15 minut. Opóźnienia pociągów mogą ulegać zmianie.
Nie no coś tam się dzieje oby po zamknięciu przyspieszyli ale dziwna ta decyzja jest troche na zime zamykać
OdpowiedzUsuńA ilu samorządowców podpisało petycję ?
OdpowiedzUsuńTroje radnych z Małkini
UsuńTylko trzech radnych, którzy byli na spotkaniu w Czyżewie podpisało petycję? A gdzie pozostali, gdzie wójt i starosta.
UsuńPozostali mają ten problem w d...e. Weź to pod uwagę przy wyborach.
UsuńWójt i starosta mają służbowe auta i mają w nosie PKP
UsuńPKP to wójt i starosta mogą mieć w nosie, ale ludzi nie. A oni mają właśnie ludzi w nosie. Jak oni wytrzymali na tym spotkaniu tyle godzin. Sezon grzybowy już się zaczął a oni siedzieli?
UsuńPierwszy odpadł starosta, potem wójt. Radny z Czyżewa i nasza trójka wytrwała do końca
UsuńHa, ha. Taki cytat znalazłem, może ktoś pamięta kto tak napisał. "W okresie pracy na tym stanowisku usilnie i z wielkim zaangażowaniem poświęcałem wszelkie siły na rzecz rozwoju Naszej Małkińskiej Małej Ojczyzny, jaką jest Gmina. Mam nadzieję, że efekty tej pracy są dla Państwa zauważalne". Oooo tak !!!
UsuńModernizacja linii kolejowej Warszawa – Białystok krótsza o 10 miesięcy przecież to ściema, bo do końca przyszłego roku miała być zmodernizowana linia Sadowne - Zielonka. Teraz okazuje się, że do końca przyszłego roku zmodernizują tylko odcinek Sadowne - Tłuszcz
OdpowiedzUsuńTrzeba doszlifować ta petycję. Nie pisać w adresie nazwy instytucji tylko jej szefów i umówić się osobiście na spotkanie z adresatami i wręczyć ją osobiście. Poradnik jest jak postępowac z petycją na stronie administratora petycjeonline. Również trzeba trochę kasy (z diet radnych) wysuplić na sponsoring petycji. Jest jeszcze czas aby to poprawić tak aby petycja miała ręce i nogi.
UsuńWszystko jasne, tylko musi być z 1000 podpisów, a z samej Małkini jest raptem 58
UsuńNa stronie petycjeonline jest zakładka „Dodatkowa widzialność” wystarczy kliknąć i przy niewielkim nakładzie finansowym np. 5 Euro petycja będzie widzialna wśród tysięcy odwiedzających stronę ludzi i na pewno znajdą się tacy co poprą bo do dzisiaj nie wiedzą o czymś takim.
UsuńWidocznie ludzie nie widzą problemu tylko pare osób robi burze w szklance wody.
UsuńBędzie tak do końca 2015 Sadowne - Tłuszcz, przy zamknięciu obu torów.
OdpowiedzUsuńNatomiast Tłuszcz - Słoneczna do końca 2015 tylko jeden tor.
Słoneczna- Zielonka, to jest zagadka. tam jest tyle mostków, tuneli,wiaduktów a druga para torów?
Jeżeli zmieni się minister a na to wychodzi? To będzie ładnych kilka lat.
Pociągi odjeżdżające ze stacji Warszawa Wileńska w ok. 50 minut dotrą do Tłuszcza. Stamtąd pasażerowie będą mieli 5 minut na przesiadkę do autobusu w kierunku Łochowa. Do dyspozycji podróżnych będą dwa rodzaje autobusów: ekspresowy i zwykły. Ten pierwszy pokona trasę w pół godziny, natomiast drugi w ok. 60 minut, ponieważ, w przeciwieństwie do „ekspresu”, będzie zatrzymywał się na stacjach pośrednich w miejscowościach: Chrzęsne, Morka Wieś, Barchów i Urle. Dalsza podróż pociągiem z Łochowa zajmie 30 minut.
OdpowiedzUsuńRozkład jazdy KM będzie zbliżony do tego, który obowiązuje obecnie, zaś cała podróż z Warszawy do Łochowa wydłuży się o ok. 15-20 minut. Wynika to głównie z koniecznych przesiadek w Tłuszczu i Łochowie.
– Warto zaznaczyć, że autobusy będą jeździć w tzw. paczkach po 4-5 pojazdów, co sprawi, że wszyscy podróżni z pociągu znajdą swoje miejsce w autobusie
W pośpiechu zdegradowałem Panią Bieńkowską. Powinno być WICEPREMIER.
OdpowiedzUsuńCiekawostki o Torpol-u w KRS. Spółka wygrała przetarg na modernizację linii Sadowne - Zielonka za 1,2 mld złotych. Wysokość kapitału zakładowego to 4 594 000,00 zł (22 970 000 akcji po 0,20 zł). Kara za opóźnienie prac na tym odcinku za każdy dzień po 30 listopada 2015 to 400 tys. złotych
OdpowiedzUsuńTo ciekawe jak nie wyrobią się to po firmie...
Usuń10 WRZEŚNIA BR. OBRADOWAŁA KOMISJA INFRASTRUKTURY
OdpowiedzUsuńwięcej na :
http://dyndulewo.bloog.pl/
Może jeszcze raz, czy ja dobrze to odbieram? Termin zakończenia odcinka Sadowne - Zielonka
OdpowiedzUsuńi dalej do Rembertowa to koniec 2015r. Warunek że zamkną całkowicie Sadowne-Tłuszcz
natomiast na dalszym odcinku do Zielonki wykonają to przy utrzymaniu ruchu jednotorowego,tak?
Głównie chodzi o most na Liwcu.
UsuńZadawałem to pytanie, czy technicznie jest możliwość rozdzielenia mostu i robić to
Usuńw połówkach ale jak widać, już nie istotne,klamka zapadła- zamykają.
Pachnie mi "mydłem" na dalszym odcinku, tam w 1rok się zmieszczą?
Albo ja źle "zbieram" albo to co, wcześniej napisałem.
Tak miało być . Teraz jednak ten termin dotyczy odcinka Sadowne - Tłuszcz
OdpowiedzUsuńakucharek
Połowę mostu na Liwcu już rozbierają
OdpowiedzUsuńakucharek
Przepraszam, za zamęt w kolejności p,Andrzeju. Czyli dalsza część od Tłuszcza do W-wy
OdpowiedzUsuńw terminie bliżej nie określonym.
Już jestem w domu to mogę już bez problemu pisać.
UsuńTez byłem zdziwiony, gdy na spotkaniu usłyszałem ta informację, że do końca przyszłego roku ma być zrobiony odcinek Sadowne-Tłuszcz
Most nad Liwcem, a cóż to dopiero. Dwa przyczółki wybetonować i położyć gotowe przęsło
UsuńDługość konstrukcji nie wymaga wsparcia pośredniego i grzebania się w nurcie cieku
( bo tak można nazwać porównując do Bugu). Ale jeżeli obserwujemy technikę jaką to
serwuje wykonawca do tej pory, nic dziwnego że wymaga to czasu i jeszcze raz czasu.
Na taką kładkę rok a powinno wystarczyć tyle ile na wiązanie betonu, czyli kilka tygodni.
Konstrukcja stalowa już może czekać gotowa na transport tu na miejsce.
Właśnie widziałem reklamę TLK że po remoncie torów pociąg z Białegostoku do Warszawy będzie jechał 2:30. Teraz jedzie 2:48, fakt że przez Legionowo ale co za przyspieszenie
OdpowiedzUsuńA przed 15 laty jechał 2:15.
UsuńPrzed wojną został ustanowiony rekord czasu przejazdu z Warszawy do Suwałk, wynoszący 1 godz. 58
UsuńRozsypały się tory, masa zwolniej na przejazdach - są to zaniedbania fakt.
UsuńNatomiast proszę zwrócić uwagę ile przybyło przystanków.
Prostyń,Topór,i dalej co drugi,przed wojną nie istniały.
Ale mowa o pośpiesznym nie osobowym
UsuńNo jeżeli ten pośpieszny, zatrzymał się tylko w Małkini (musiał nabrać wody)
Usuńewentualnie w Tłuszczu a jechał non-stop 100 a mógł więc, rachunek prosty.
Jeżeli w przyszłości to zgodnie z projektem wykonają. Zmieni się diametralnie wszystko, sam widok
OdpowiedzUsuńprzystanków dziś jest odrażający. Widziałem szlak do Nasielska przed i teraz po modernizacji.
Drugi świat pod każdym względem. W czasie przejazdu zyskamy, pod warunkiem gdy z Wołomina
będzie SKM a pociągi z Małkini na odcinku od Tłuszcza będą przyspieszone.
Ja tą sprawę już wielokrotnie poruszałem, ostatnio na spotkaniu w Czyżewie z władzami PKP.
UsuńW sprawie pociągów jadących z Małkini do Warszawy Wileńskiej przyśpieszonych na odcinku Tłuszcz - Warszawa, z przystankiem na stacji Wołomin, dobrze było by po wyborach poszukać koalicji wśród gmin Sadowne, Łochów i Jadów. Wtedy naprawdę można by było wiele osiągnąć
Podobno już obecnie kursuje autobus czy nawet kilka z okolic Orzełka przez Sokółkę do W- wy.
OdpowiedzUsuńRównież z okolic Prostyni przez Kiełczew też do W-wy. To nie jest związane na ten moment
z zamknięciem torów. Czy to prawda?
Liczba autobusów pomiędzy Warszawą i Małkinią będą zróżnicowane, w zależności od kursu. Np. o godz. 7 odjadą dwa autobusy, o godz. 9 – jeden, o godz. 15.30 – trzy i potem, do końca dnia, po dwa.
OdpowiedzUsuńA jak dojechać na 6 do pracy do Warszawy???
Chwileczkę dla jasności: to wszystko dotyczy pociągów IC na odcinku Białystok - W-wa.
UsuńIlość i godziny odjazdu autobusów zabierających pasażerów z Białegostoku interesuje
nas mniej albo wcale. Pasażera mającego bilet KM ten autobus ma nie zabrać z Małkini.
Natomiast na odcinku Małkinia - Łochów będzie kursować pociąg "wahadło" następnie
przesiadka w autobusy do Tłuszcza, następnie przesiadka znów do pociągu. Tak od 12 paźdz.
Dobrze napisałem?
Dobrze napisałeś. Z komunikatu jasno wynika, że dotyczy to tylko przewoźnika IC. KM-y na razie nie opublikowały swoich rewelacji. Jest jeszcze miesiąc. Może jakiś cud się stanie po zmianie rządu?
UsuńUtrudnienia na linii Warszawa - Małkinia [aktualne]
OdpowiedzUsuń2014-09-12
Z powodu awarii urządzeń sterowania ruchem kolejowym na odcinku Wołomin - Tłuszcz pociągi na linii Warszawa - Małkinia mogą być opóźnione 10 - 15 minut. Opóźnienia pociągów mogą ulegać zmianie.
I tak prawie codziennie