poniedziałek, 1 września 2014

Postęp prac na trasie Sadowne - Tłuszcz

Topór

Ostrówek Węgrowski

Chrzęsne

Urle

Szewnica

Mokra Wieś

Chrzęsne
Tak było 3 tygodnie temu

445 osób podpisało petycję oto miejscowości skąd złożono podpisy

41 komentarzy:

  1. Nie no coś tam się dzieje oby po zamknięciu przyspieszyli ale dziwna ta decyzja jest troche na zime zamykać

    OdpowiedzUsuń
  2. A ilu samorządowców podpisało petycję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzech radnych, którzy byli na spotkaniu w Czyżewie podpisało petycję? A gdzie pozostali, gdzie wójt i starosta.

      Usuń
    2. Pozostali mają ten problem w d...e. Weź to pod uwagę przy wyborach.

      Usuń
    3. Wójt i starosta mają służbowe auta i mają w nosie PKP

      Usuń
    4. PKP to wójt i starosta mogą mieć w nosie, ale ludzi nie. A oni mają właśnie ludzi w nosie. Jak oni wytrzymali na tym spotkaniu tyle godzin. Sezon grzybowy już się zaczął a oni siedzieli?

      Usuń
    5. Pierwszy odpadł starosta, potem wójt. Radny z Czyżewa i nasza trójka wytrwała do końca

      Usuń
    6. Ha, ha. Taki cytat znalazłem, może ktoś pamięta kto tak napisał. "W okresie pracy na tym stanowisku usilnie i z wielkim zaangażowaniem poświęcałem wszelkie siły na rzecz rozwoju Naszej Małkińskiej Małej Ojczyzny, jaką jest Gmina. Mam nadzieję, że efekty tej pracy są dla Państwa zauważalne". Oooo tak !!!

      Usuń
  3. Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Białystok krótsza o 10 miesięcy przecież to ściema, bo do końca przyszłego roku miała być zmodernizowana linia Sadowne - Zielonka. Teraz okazuje się, że do końca przyszłego roku zmodernizują tylko odcinek Sadowne - Tłuszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba doszlifować ta petycję. Nie pisać w adresie nazwy instytucji tylko jej szefów i umówić się osobiście na spotkanie z adresatami i wręczyć ją osobiście. Poradnik jest jak postępowac z petycją na stronie administratora petycjeonline. Również trzeba trochę kasy (z diet radnych) wysuplić na sponsoring petycji. Jest jeszcze czas aby to poprawić tak aby petycja miała ręce i nogi.

      Usuń
    2. Wszystko jasne, tylko musi być z 1000 podpisów, a z samej Małkini jest raptem 58

      Usuń
    3. Na stronie petycjeonline jest zakładka „Dodatkowa widzialność” wystarczy kliknąć i przy niewielkim nakładzie finansowym np. 5 Euro petycja będzie widzialna wśród tysięcy odwiedzających stronę ludzi i na pewno znajdą się tacy co poprą bo do dzisiaj nie wiedzą o czymś takim.

      Usuń
    4. Widocznie ludzie nie widzą problemu tylko pare osób robi burze w szklance wody.

      Usuń
  4. Będzie tak do końca 2015 Sadowne - Tłuszcz, przy zamknięciu obu torów.
    Natomiast Tłuszcz - Słoneczna do końca 2015 tylko jeden tor.
    Słoneczna- Zielonka, to jest zagadka. tam jest tyle mostków, tuneli,wiaduktów a druga para torów?
    Jeżeli zmieni się minister a na to wychodzi? To będzie ładnych kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pociągi odjeżdżające ze stacji Warszawa Wileńska w ok. 50 minut dotrą do Tłuszcza. Stamtąd pasażerowie będą mieli 5 minut na przesiadkę do autobusu w kierunku Łochowa. Do dyspozycji podróżnych będą dwa rodzaje autobusów: ekspresowy i zwykły. Ten pierwszy pokona trasę w pół godziny, natomiast drugi w ok. 60 minut, ponieważ, w przeciwieństwie do „ekspresu”, będzie zatrzymywał się na stacjach pośrednich w miejscowościach: Chrzęsne, Morka Wieś, Barchów i Urle. Dalsza podróż pociągiem z Łochowa zajmie 30 minut.

    Rozkład jazdy KM będzie zbliżony do tego, który obowiązuje obecnie, zaś cała podróż z Warszawy do Łochowa wydłuży się o ok. 15-20 minut. Wynika to głównie z koniecznych przesiadek w Tłuszczu i Łochowie.

    – Warto zaznaczyć, że autobusy będą jeździć w tzw. paczkach po 4-5 pojazdów, co sprawi, że wszyscy podróżni z pociągu znajdą swoje miejsce w autobusie

    OdpowiedzUsuń
  6. W pośpiechu zdegradowałem Panią Bieńkowską. Powinno być WICEPREMIER.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawostki o Torpol-u w KRS. Spółka wygrała przetarg na modernizację linii Sadowne - Zielonka za 1,2 mld złotych. Wysokość kapitału zakładowego to 4 594 000,00 zł (22 970 000 akcji po 0,20 zł). Kara za opóźnienie prac na tym odcinku za każdy dzień po 30 listopada 2015 to 400 tys. złotych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe jak nie wyrobią się to po firmie...

      Usuń
  8. 10 WRZEŚNIA BR. OBRADOWAŁA KOMISJA INFRASTRUKTURY
    więcej na :
    http://dyndulewo.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Może jeszcze raz, czy ja dobrze to odbieram? Termin zakończenia odcinka Sadowne - Zielonka
    i dalej do Rembertowa to koniec 2015r. Warunek że zamkną całkowicie Sadowne-Tłuszcz
    natomiast na dalszym odcinku do Zielonki wykonają to przy utrzymaniu ruchu jednotorowego,tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie chodzi o most na Liwcu.

      Usuń
    2. Zadawałem to pytanie, czy technicznie jest możliwość rozdzielenia mostu i robić to
      w połówkach ale jak widać, już nie istotne,klamka zapadła- zamykają.
      Pachnie mi "mydłem" na dalszym odcinku, tam w 1rok się zmieszczą?
      Albo ja źle "zbieram" albo to co, wcześniej napisałem.

      Usuń
  10. Tak miało być . Teraz jednak ten termin dotyczy odcinka Sadowne - Tłuszcz
    akucharek

    OdpowiedzUsuń
  11. Połowę mostu na Liwcu już rozbierają
    akucharek

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, za zamęt w kolejności p,Andrzeju. Czyli dalsza część od Tłuszcza do W-wy
    w terminie bliżej nie określonym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem w domu to mogę już bez problemu pisać.
      Tez byłem zdziwiony, gdy na spotkaniu usłyszałem ta informację, że do końca przyszłego roku ma być zrobiony odcinek Sadowne-Tłuszcz

      Usuń
    2. Most nad Liwcem, a cóż to dopiero. Dwa przyczółki wybetonować i położyć gotowe przęsło
      Długość konstrukcji nie wymaga wsparcia pośredniego i grzebania się w nurcie cieku
      ( bo tak można nazwać porównując do Bugu). Ale jeżeli obserwujemy technikę jaką to
      serwuje wykonawca do tej pory, nic dziwnego że wymaga to czasu i jeszcze raz czasu.
      Na taką kładkę rok a powinno wystarczyć tyle ile na wiązanie betonu, czyli kilka tygodni.
      Konstrukcja stalowa już może czekać gotowa na transport tu na miejsce.

      Usuń
  13. Właśnie widziałem reklamę TLK że po remoncie torów pociąg z Białegostoku do Warszawy będzie jechał 2:30. Teraz jedzie 2:48, fakt że przez Legionowo ale co za przyspieszenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przed 15 laty jechał 2:15.

      Usuń
    2. Przed wojną został ustanowiony rekord czasu przejazdu z Warszawy do Suwałk, wynoszący 1 godz. 58

      Usuń
    3. Rozsypały się tory, masa zwolniej na przejazdach - są to zaniedbania fakt.
      Natomiast proszę zwrócić uwagę ile przybyło przystanków.
      Prostyń,Topór,i dalej co drugi,przed wojną nie istniały.

      Usuń
    4. Ale mowa o pośpiesznym nie osobowym

      Usuń
    5. No jeżeli ten pośpieszny, zatrzymał się tylko w Małkini (musiał nabrać wody)
      ewentualnie w Tłuszczu a jechał non-stop 100 a mógł więc, rachunek prosty.

      Usuń
  14. Jeżeli w przyszłości to zgodnie z projektem wykonają. Zmieni się diametralnie wszystko, sam widok
    przystanków dziś jest odrażający. Widziałem szlak do Nasielska przed i teraz po modernizacji.
    Drugi świat pod każdym względem. W czasie przejazdu zyskamy, pod warunkiem gdy z Wołomina
    będzie SKM a pociągi z Małkini na odcinku od Tłuszcza będą przyspieszone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą sprawę już wielokrotnie poruszałem, ostatnio na spotkaniu w Czyżewie z władzami PKP.
      W sprawie pociągów jadących z Małkini do Warszawy Wileńskiej przyśpieszonych na odcinku Tłuszcz - Warszawa, z przystankiem na stacji Wołomin, dobrze było by po wyborach poszukać koalicji wśród gmin Sadowne, Łochów i Jadów. Wtedy naprawdę można by było wiele osiągnąć

      Usuń
  15. Podobno już obecnie kursuje autobus czy nawet kilka z okolic Orzełka przez Sokółkę do W- wy.
    Również z okolic Prostyni przez Kiełczew też do W-wy. To nie jest związane na ten moment
    z zamknięciem torów. Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  16. Liczba autobusów pomiędzy Warszawą i Małkinią będą zróżnicowane, w zależności od kursu. Np. o godz. 7 odjadą dwa autobusy, o godz. 9 – jeden, o godz. 15.30 – trzy i potem, do końca dnia, po dwa.

    A jak dojechać na 6 do pracy do Warszawy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwileczkę dla jasności: to wszystko dotyczy pociągów IC na odcinku Białystok - W-wa.
      Ilość i godziny odjazdu autobusów zabierających pasażerów z Białegostoku interesuje
      nas mniej albo wcale. Pasażera mającego bilet KM ten autobus ma nie zabrać z Małkini.
      Natomiast na odcinku Małkinia - Łochów będzie kursować pociąg "wahadło" następnie
      przesiadka w autobusy do Tłuszcza, następnie przesiadka znów do pociągu. Tak od 12 paźdz.
      Dobrze napisałem?

      Usuń
    2. Dobrze napisałeś. Z komunikatu jasno wynika, że dotyczy to tylko przewoźnika IC. KM-y na razie nie opublikowały swoich rewelacji. Jest jeszcze miesiąc. Może jakiś cud się stanie po zmianie rządu?

      Usuń
  17. Utrudnienia na linii Warszawa - Małkinia [aktualne]

    2014-09-12
    Z powodu awarii urządzeń sterowania ruchem kolejowym na odcinku Wołomin - Tłuszcz pociągi na linii Warszawa - Małkinia mogą być opóźnione 10 - 15 minut. Opóźnienia pociągów mogą ulegać zmianie.

    I tak prawie codziennie

    OdpowiedzUsuń