Nad torami w Tłuszczu zostanie rozebrana stara kładka, a w zamian zostanie wybudowane przejście podziemne, które znacznie ułatwi przemieszczanie się pomiędzy peronami. Na całej długości linii kolejowej w Tłuszczu zostaną ustawione ekrany akustyczne, co znaczenie ograniczy odgłos generowany przez pociągi:
http://akucharek.wordpress.com/2014/11/09/modernizacja-stacji-tluszcz/
Wiadukty tunele w DRUGIM ETAPIE czyli zwolnienia na przejazdach nadal będą?
OdpowiedzUsuńCiekawe kiedy wdrożą DRUGI ETAP?
Czy ktoś w ogóle orientuje się jak całe modernizację (mam namyśli remont całej trasy Tłuszcz-Wołomin,
OdpowiedzUsuńWołomin-Zielonka) wpłynie na prędkość pociągów i czas dojazdów. Mam na myśli pociągi podmiejskie. Np. jeżdżące na trasie Tłuszcz - Warszawa Wileńska. Na dzień dzisiejszy taka podróż zajmuje około 50 minut, czy ktoś wie jak to będzie wyglądało po modernizacji? To dla mieszkańców Tłuszcza chyba jest ważną informacją a nigdzie nie mogę tego znaleźć.
Nie jestem nawet kolejarzem ale ale mimo to uważam, jeżeli już doprowadzą do końca modernizację
OdpowiedzUsuńi nie będzie zwolnień prędkości na przejazdach rozjazdach itp; czas przejazdu skróci się nie wiele.
A to z powodu krótkich odległości między przystankami a jeszcze nie wiem jak tabor, czy ten
obecny jest w stanie jechać, więcej jak 110czy 120.
Pan Andrzej już kilkakrotnie pisał, trzeba doprowadzić do tego aby pociągi relacji z Małkini
na odcinku Tłuszcz-Wileńska jechały jako przyspieszone.
Wtedy tak, skróci to diametralnie czas przejazdu, również dla podróżnych z Tłuszcza.
Spotykałem się w sprawie przyśpieszonego połączenia z samorządowcami z Sadownego i Łochowa i mam poparcie w tej sprawie
Usuńhttp://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=419239&page=92
OdpowiedzUsuńJak tory wyglądają jak na foto to nic dziwnego, że pociągi jeździły po 20km/h :)
Roboty idą całą para, a pogoda tylko pomaga przedłużyć okres prac. Tak się wydaje, że może to być aż do połowy grudnia czyli jeszcze miesiąc. Szkoda, że teraz dni takie, krótkie.
Od wiosny planowane jest zamknięcie odcinka od Zielonki do Warszawy :)
OdpowiedzUsuńhttp://www.youtube.com/watch?v=FELVTQBHdZY
OdpowiedzUsuńJuż nie będą ludzie marudzić, że koparką układają podkłady teraz sprowadzili takie cacka co układają po 50 podkładów na raz :)
Panie Andrzeju tak zgłębiłem wątek sobie odnośnie remontu tego odcinka i bez populistycznych haseł jakimi tu się posługiwano i robiono ludziom wodę z mózgów to tym wszystkim opóźnieniom są winni ludzie. protesty odwołania itp. Jak PLK puściła taką inwestycje do realizacji bez 100% zapewnienia zabezpieczania terenowego i odwoławczego.
OdpowiedzUsuńCiekawe, że na 87,750 km w Prostyni jest podany Tunel do projektu, a dalej w Małkini na 89,346 wiadukt i wychodzi z tego, że Zawisty zostają bez wiaduktu.
OdpowiedzUsuńPan jak się dostanie do rady powinien pilnować tej sprawy bo kolej Panu jak widać jest bliska, a mamy 3 ważne cele. Prostyń jak faktycznie się da zrobić to robić Tunel. Małkinia wiadukt potrzebny jak nigdy oraz drogi dojazdowe nie tylko wojewódzkie ale też lokalne. Wiadukt w Kańkowie też potrzebny i nie niesie za sobą tyle wyburzeń.
Usuń