poniedziałek, 27 października 2014

Ankieta

Dziękuję za udział w ankiecie ,,Na kogo oddasz głos" w przyszłych wyborach. W głosowaniu wzięło udział 526 osób. Najwięcej głosów zdobyła Bożena Kordek 243 (46%), na drugim miejscu obecny wójt Marek Kubaszewski 223 (42%) na trzecim Marian Koch 35 (6%). 25 osób nie wie na kogo oddać głos.
Pewnie ankieta nie jest mocno wiarygodna, bo wzięli w niej udział tylko internauci, ale jakby taki był wynik wyborów, to na pewno będzie ciekawie i konieczna będzie druga tura.
W ostatnich wyborach na wójta w 2010 roku wzięło udział 5576 mieszkańców. Oto jego wyniki:


11 komentarzy:

  1. Czyli mamy druga turę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwazam ze 526 to dosyc sporo glosow

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania, że obecny wójt zmiecie obydwu konkurentów w I turze, co będzie wynikało z ich słabości po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście z jego siły, potwierdzonej czterema kadencjami będącymi nieustającym pasmem sukcesów po prostu...

      Usuń
    2. nieustające pasmo sukcesów czyli pomniki i tuje??? bo innych jakoś nie widać... Nie ważne jaki kandydat, gorzej już i tak być nie może!

      Usuń
  4. Tez sadze niesety ze obecny wojt zdobedzie okolo 60 procent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sądzę, że może być różnie. Odczuwa się olbrzymie znużenie obecnie rządzącymi. Według mnie brakuje im pomysłów. Nowa osoba to nowe pomysły. Jestem zaciekawiony jaki konkurenci przedstawia program wyborczy. Obecnie panujący wójt jak dla mnie wielce się nie wysilił. Bardzo ogólne hasła....

      Usuń
  5. Rubryka: "Co Nas boli" - co trzeba zrobić - niezależnie kto zostanie nowym wójtem.

    1. Wodociągi - priorytet
    2. Finanse - zadłużenie - pozyskiwanie nowych środków z funduszy unijnych
    3. Edukacja
    4. Porządek na terenach publicznych (wjazdy, płoty, parkingi) - targowisko, tereny szkolne, ośrodek zdrowia
    5. Modernizacja linii kolejowej W-wa <-> Białystok - ugrać jak najwięcej optymalnych rozwiązań dla mieszkańców gminy
    6. Transport - po modernizacji linii ugrać połączenia przyśpieszone do Warszawy
    7. Nowe miejsca pracy - ułatwianie startu nowym firmom (potencjalnym pracodawcom) - jest tyle nieużytków - może biogazownia (fantazja mnie ponosi ale od czegoś trzeba zacząć)
    8. (wynika z 5, 6 i 7) - zatrzymanie exodusu młodych mieszkańców do Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam dziś internetu bo Eurosat mocno szwankuje ale jutro odpiszę i podlinkuję mój dawny post. Z komórki ciężko

      Usuń
  6. Co prawda słabo dotyczy to tematu ale warte odnotowania (i może nowego tematu)
    Kto był niedawno na cmentarzu w Czyżewie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu prawdopodobnie głosowali również nieletni i osoby spoza terenu gminy ;)

    OdpowiedzUsuń