piątek, 10 października 2014

Ścieżka rowerowa

Dostałem maila o takiej treści: Dziś jechałem do Ostrołęki i zaobserwowałem kawałek ścieżki rowerowej za Czerwinem przy drodze 627. W drodze powrotnej zrobiłem fotki. Nie jest to może mega długa ścieżka bo tak na oko 1.5-2 km, ale jak widać było jest to taki łącznik między 2 drogami. W załączniku przesyłam zdjęcia jakie zrobiłem. Może wstawi Pan na blogu.
Na końcu dołożyłem fotkę jak mogła by wyglądać ścieżka na trasie Małkinia- Ostrów










A tak mogła by wyglądać ścieżka Małkinia - Ostrów (fotka z okolic szkoły w Orle)

18 komentarzy:

  1. Ja osobiście jestem zwolennikiem takiej ścieżki wzdłuż drogi 627. Fotka nie za dobrej jakości bo zrobiona z TV:
    https://plus.google.com/u/0/photos/116810144913543584632/albums/6068461831293214641

    Ścieżka mogła by być oddzielona linią ciągłą po prawej stronie drogi na trasie Małkinia - Ostrów. Asfalt koloru czerwonego (rowery) i 1/2 zwykły dla pieszych

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tych fotografiach jest po prostu droga lokana, jak przy drogach szybkiego ruchu, nie ścieżka rowerowa, ale dobra rzecz takie coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba oglądamy różne fotografie bo ja na przykład widzę znak ścieżka rowerowa. Nie wiem jak ty.

      Usuń
  3. Ścieżka bez oddzielenia od drogi to niestety zaproszenie do wyprzedzania na trzeciego. Miedza musi być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się bo pokusa będzie mega duża. Jest kawałek asfaltu extra to trzeba kombinować. Nawet nie wiem czy na drodze krajowej została by zaakceptowana taka ścieżka.

      Usuń
  4. Panie Andrzeju taką ścieżkę przy drodze napotkałem w tamtym roku na wycieczce w miejscowości Laski koło Czerwina ale to było na wsi. W tym roku tamtędy już nie pojadę ponieważ koniec sezonu rowerowego ale moż z google fotke wyciągnę. Taka ścieżka przy 627 to niebezpieczne i takiego rozwiązania bym nie poparł

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ok tylko ścieżkę od drogi oddziela krawężnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Andrzeju niestety to nic nie zmieni, a ten krawężnik to mega zagrożenie stworzy dla kierowców po najechaniu na niego z prędkością powiedzmy 90 km spowoduje wybicie auta. Powiem prawdę bałbym się jeździć czymś takim.

      Tu wchodzi tylko rozwiązanie ścieżki za rowem czyli Ostrów - Niegowiec w 85% po pasie przeciw pożarowym. Niegowiec - Orło poniżej jezdni coś jak ścieżka do Treblinki ale tu musi być wspólna z drogą dla rolników przynajmniej na kawałku. Dalsza część Orło - Błędnica za rowem przy pasie drogowym za " Aleją SOSNOWĄ" :) Błędnica - Małkinia Dolna - Małkinia Górna po polach i lesie przy rowie. Jadąc od strony Małkini cała ścieżka po lewej stronie drogi.

      Jakby tu nie chodziło o bezpieczeństwo to ciekawa ścieżka rowerowa w wersji szutrowej mogła by powstać przy torach kolejowych. Spokojna cicha i ekologiczna :)

      Usuń
    2. Czyli tak?
      http://akucharek.blogspot.com/2013/01/sciezka-rowerowa.html

      Usuń
    3. Tak Panie Andrzeju o taką ścieżkę chodzi i tylko takie rozwiązanie poprawi bezbieczeństwo ja jako kierowca i rowerzysta wierzę w Pana, że Pan doprowadzi temat do końca !!

      Usuń
    4. Ostatnio w wekend jechałem rowerem do Ostrowi to patrząc na pobocze za rowem faktycznie tam by było najlepsze miejsce oczywiście miejscami ścieżka wchodziła by do lasu w dawny pas przeciw pożarowy.

      Usuń
  6. http://zapodaj.net/908e44a868a0f.png.html

    Ja bym powiedział, że tylko tak....

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na te zdjęcia to przynajmniej widać, że mają drogę wyremontowaną jak dobrze pamiętam to 2003-2004 był prowadzony tam remont. Szybko zleciało, a odcinek od Czerwina do Ostrowi prosi się o ponowną modernizacje, a u nas dalej lipa. Przeszliśmy 2 perspektywy unijne i co nam skapnęło z tego na drogę 627? Kawałek w Małkini, kawałek w Ostrowi i teraz remont mostu i kawałek w Małkini Dolnej to nie jest nawet 30% całości. Za chwile dojdzie do tego, że te remontowane odcinki będą potrzebowały kolejnej modernizacji.

    Panie Andrzeju Pan tu przedstawiał pismo z Województwa odnośnie ścieżki przy 627 i w jakim to miejscu utknęło? Bo minęły chyba 2 lata i sprawa stoi. Trzeba by coś zadziałać i spróbować zrobić przynajmniej ten kawałek od Ostrowi do Orła ponieważ tu większość terenu należy do Lasów Państwowych, które nie powinny robić problemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. http://zapodaj.net/53df60bb74e45.png.html

    Ścieżka wersja samorządowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://news.ostrowmaz24.pl/iii-wyscig-jesieni-za-nami-zdjecia,8183.html

    Panie Radny była dobra okazja zawiatać do Bieli i poruszyć temat ścieżki rowerowej przy 627 !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa tylko taka ścieżka nie nadaje się na drogę 627 czyli wojewódzką ponieważ jest tu za duży ruch oraz pojawi się tranzyt tirów po oddaniu części z Kosowa Lackiego do Treblinki. Ja niestety za takim rozwiązaniem nie jestem ponieważ będzie to błędne poczucie bezpieczeństwa dla rowerzysty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miały być tiry na tory, a tu kolej poszła na ulicę. Ruch się zwiększył.

    OdpowiedzUsuń