Przesyłam odpowiedź firmy Rolek na temat odbioru nieczystości stałych i płynnych o które pytało się kilku forumowiczów. Dotyczyło to powiadamiania o zmianie terminów odbioru nieczystości:
Nieczystości stałe (śmieci) odbieramy w środy (raz w tygodniu lub raz na dwa tygodnie w zależności od potrzeb klienta). Każdy klient otrzymuje do umowy załącznik w postaci szczegółowego harmonogramu wywozu nieczystości, nie widzimy więc potrzeby aby wysyłać jeszcze smsy z powiadomieniami, chyba że nastąpiły by zmiany w harmonogramie, wtedy jak najbardziej tak. Odbiór nieczystości płynnych następuje po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym klienta lub po zgłoszeniu w siedzibie firmy.
Pozdrawiam,
Romuald Rolek
Dziękujemy.
OdpowiedzUsuńU nas chyba odbiera gospodarka komunalna. To jakoś inaczej działają. Podobno u Rolka taniej. Chyba się przepiszę.
Wysłałem e-maila także do ZGKiM, ale nie mam odpowiedzi
OdpowiedzUsuńTrzeba widocznie zatrudnić jeszcze kilka osób w ZGKiM do biura (za gminne dotacje) ponieważ mają chyba za dużo roboty. Oni natomiast w podziękowaniu jak przyjdzie coś załatwić to i tak nas oleją.
OdpowiedzUsuń