Czy zna ktoś temat samego mostu na Liwcu, czy technicznie jest możliwość prowadzenia prac (wymiana konstrukcji w połowie) utrzymując ruch po jednym torze? A może jakaś inna przyczyna tkwi o której nie wiemy. Bo dlaczego ten a nie inny odcinek planuje się zamknąć?
I jeszcze jedno; czy w pierwszym etapie przebudowy,projekt przewiduje łącznie ze stacją Sadowne czy tylko do jej granicy. Pytam dlatego iż większość mieszkańców gm; Sadowne jest za lokalizacją peronów w okolice przejazdu kolejowego w Sokółce.
Napiszę jako anonim bo w pociągu nie mogę się jakoś zalogować. Pierwszy etap kończy się pomiędzy Sadownem a Toporem. Stacja w Sadownem ma być przesunięta 700 m w kierunku Toporu. administrator
Trakcja elektryczna i słupy na całej trasie od Sadownego zostały zdemontowane. Zbierają tłuczeń pod Ostrówkiem, od strony Łochowa
OdpowiedzUsuńMoże warto zasięgnąć opini z portalu rynek kolejowy oni tam specjalizują się w temacie kolejowym i wyjaśnią o co chodzi z tym zamykaniem.
UsuńCzy zna ktoś temat samego mostu na Liwcu, czy technicznie jest możliwość prowadzenia prac
OdpowiedzUsuń(wymiana konstrukcji w połowie) utrzymując ruch po jednym torze?
A może jakaś inna przyczyna tkwi o której nie wiemy. Bo dlaczego ten a nie inny odcinek
planuje się zamknąć?
I jeszcze jedno; czy w pierwszym etapie przebudowy,projekt przewiduje łącznie ze stacją Sadowne
OdpowiedzUsuńczy tylko do jej granicy. Pytam dlatego iż większość mieszkańców gm; Sadowne
jest za lokalizacją peronów w okolice przejazdu kolejowego w Sokółce.
Napiszę jako anonim bo w pociągu nie mogę się jakoś zalogować. Pierwszy etap kończy się pomiędzy Sadownem a Toporem. Stacja w Sadownem ma być przesunięta 700 m w kierunku Toporu. administrator
OdpowiedzUsuńCzyli całkiem w przeciwną: przekonamy się niebawem.
OdpowiedzUsuń