środa, 30 lipca 2014

Postęp prac na torach Łochów-Tłuszcz

Tak wygląda większość trasy Urle - Chrzesne, na foli leży pierwsza warstwa drobnego tłucznia

Najlepiej poszło wycinanie drzew i plantowanie terenu koło torów

Pierwsza warstwa, czyli folia

Peron w Chrzęsnem

Składowisko tłucznia w Chrzęsnem. Podobne jest pod Łochowem i w Urlach. Kolejne powstaje pod Sadownem

Peron w Szewnicy

Na budowie peronu w Szewnicy

Baza w Urlach

Wylewanie betonu pod peron w Urlach

Fundamenty peronu w Urlach


Most na Liwcu

Ubijanie podłoża pod peron w Barchowie

Tyle zostało po starym peronie w Barchowie

Usuwanie tłucznia pomiędzy Łochowem a Ostrówkiem

4 komentarze:

  1. Super, i to właśnie nazywa się dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak widać, że coś się dzieje ale faktycznie ludzi jakoś mało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś wracając z pracy, pociągiem o godzinie 15:42 z Tłuszcza po drodze na odcinku Tłuszcz - Łochów nie było JUŻ ani jednego robotnika, wszystkie koparki i maszyny były unieruchomione. Tak pracując to zamknął ten odcinek na 3 lata....

    OdpowiedzUsuń
  4. Widocznie tak wygląda tygodniowy grafik pracy. Firma i załoga nie jest miejscowa- piątek więc.
    Ale chciałem dwa słowa o czymś innym a mianowicie: nie wińmy za to samych pracowników.
    Nie strzelajmy do nich z aparatów foto. Czasem można zrobić komuś krzywdę.
    Przykład: w czwartek przejechałem trasę dwukrotnie i cóż, w dwóch przypadkach widziałem
    operatora spychacza w bezruchu (leniuchował)? - nie, bo po chwili kolega zbliżał się wywrotką
    z kamieniem do rozplantowania. A jeżeli to czekanie trwało zbyt długo, to winien jest jego szef
    za złą organizację pracy. A jeżeli stoją i rozmawiają a skąd wiemy o czym.
    Fotografujmy ale oceniajmy z rozwagą.

    OdpowiedzUsuń