niedziela, 18 grudnia 2011

Kolej sprzeda tereny w Ostrowi, Małkini i Treblince

Źródło: zyciewarszaway.pl
Na Ma­zow­szu ko­le­ja­rze chcą spie­nię­żyć 120 nie­ru­cho­mo­ści, w tym kil­ka du­żych kom­plek­sów: Ostrów Ma­zo­wiec­ka (z prze­zna­cze­niem pod funk­cje prze­my­sło­wo-usłu­go­wo-skła­do­we) oraz miesz­ka­nio­we i rekreacyjne dział­ki w Mał­ki­ni Górnej i Tre­blin­ce. Po nowym roku kolej chcę przygotować do sprzedaży lokale użytkowe w Małkini.
W sumie ma to być około 300 dodatkowych nieruchomości na całym Mazowszu. 171 mln zł, ja­kie ko­le­ja­rze do­sta­li za grun­ty po­mię­dzy Al. Je­ro­zo­lim­ski­mi, Chmiel­ną a al. Ja­na Paw­ła II, to do­pie­ro po­czą­tek. PKP sprze­da­je jesz­cze ko­lej­ne sie­dem dzia­łek w War­sza­wie (na Ocho­cie,  w Śród­mie­ściu i na Pra­dze-Pół­noc) oraz po­nad 120 na ca­łym Ma­zow­szu. – Są wśród nich po­ło­żo­ne w świet­nej lo­ka­li­za­cji – przy ul. Sło­miń­skie­go, w re­jo­nie sta­cji ko­le­jo­wej War­sza­wa Gdań­ska i sta­cji me­tra, a tak­że przy ul. Ra­dzy­miń­skiej. Moż­li­wa jest tam lo­ka­li­za­cja usług, a tak­że funk­cje miesz­ka­nio­we – ­mó­wi Pau­li­na Jan­kow­ska z biu­ra pra­so­we­go PKP. Pie­nią­dze ze sprze­da­ży zbęd­nych te­re­nów ko­le­jo­wych zo­sta­ną prze­zna­czo­ne na spła­tę gi­gan­tycz­ne­go za­dłu­że­nia PKP, któ­re te­raz wyno­si 4,3 mld zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz