Schemat linii Warszawa – Tłuszcz wraz z naniesionymi stacjami i przystankami |
Planowane przedsięwzięcie: Modernizacja linii Kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa - Białystok - Granica z Litwą, Etap I. Odcinek Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz (Sadowne) rozpatrywane jest w obrębie następujących wariantów realizacji:
- Wariant 0 - polegający na niepodejmowaniu przedsięwzięcia (oznacza pozostawienie istniejącego stanu - brak planowanej inwestycji),
- Wariant I - obejmuje prace modernizacyjne i budowlane polegające głównie na dobudowie dwóch torów po północnej stronie torów istniejących na odcinku Zielonka - Wołomin Słoneczna (linia nr 6) oraz dodatkowych elementów towarzyszących,
- Wariant II - obejmuje prace modernizacyjne i budowlane polegające głównie na dobudowie dwóch torów po południowej stronie torów istniejących na odcinku Zielonka - Wołomin Słoneczna (linia nr 6) oraz dodatkowych elementów towarzyszących
Pierwszy etap modernizacji: http://siskom.waw.pl/komunikacja/kolej/LK6/etapI/Zal_1_orientacja.pdf
Pociągi po jednym torze to będą chyba jeździły już od Tłuszcza
OdpowiedzUsuńSzkoda że nie myślą z wyprzedzeniem i nie pociągną dodatkowych torów do Tłuszcza, względnie od Wołomina do Tłuszcza 3 tory, od Zielonki do Wołomina 4. Co prawda towary lecą na w Tłuszczu na Legionowo lub Mińsk Maz, ale czy wszystkie ?
OdpowiedzUsuńPanie Andrzeju, w związku z remontem Tłuszcz-Ostrołęka podobno węgiel do elektrowni w Ostrołęce ma być ciągany przez Małkinię. Czy wiadomo coś na ten temat ?
Też o tym słyszałem. W dodatku w Ostrołęce powstanie nowa duża elektrownia.
OdpowiedzUsuń